Saturday, 17 March 2012

Review Mario Badescu

Bună fetele! Observaţi că mi-am schimbat aspectul blogului? Mă săturasem de backgroundul cu flori şi am zis ca de data aceasta să merg pe ceva clasic. Mai am de lucrat la el dar pentru moment îl las aşa. Sper să vă placă.

Astăzi vreau să vă vorbesc despre câteva produse Mario Badescu. Am primit spre testare de la Carespot trei mostre foarte foarte simpatice: Special Cucumber Lotion, Keratoplast Cleansing Lotion şi Strawberry Face Scrub.

Am să încep cu produsul care mi-a plăcut cel mai mult. Puteţi ghici care? Ei bine este vorba despre Strawberry Face Scrub! Ador scruburile de orice fel, iar acesta pur si simplu provoacă dependenţă.
Photobucket


Descrierea oficială: 
Potrivit pentru ten mixt/gras.

BENEFICII:
Realizata cu seminţe de capsuni care indeparteaza pielea moarta, in timp ce Acidul alfa hidroxi ajuta la prevenirea congestionarii porilor si la prevenirea aparitiei punctelor negre. Acest scrub imbunatateste textura pielii în general, dezvaluind o piele sanatoasa, stralucitoare.

CUM SĂ UTILIZAŢI: de 2-3 ori pe săptămână, curatati fata şi se aplică frecarea pe pielea umedă. Masati uşor şi apoi clătiti. Continuati cu crema hidratanta sau crema de noapte.

INGREDIENTE: apa deionizata, acid stearic, Strawberry Extract, Seamollient glicol, propilen Dipelargonate, Ester poliglicol, DEA miristat 
Photobucket

Părerea mea:  
M-am îndrăgostit de acest scrub! Miroase foarte bine şi are o textură foarte lejeră şi catifelată (cam surprinzător pentru un scrub). De obicei evit scruburile pentru faţă deoarece îmi este teamă ca acestea să nu fie cam aspre pentru tenul meu. Dar nu am avut această problemă cu Strawberry Face Scrub pentru că, după cum se vede, seminţele de capşuni sunt destul de rare şi nici nu îmi place să insist foarte tare cu masatul. Eu l-am aplicat pe tenul curat (după baie), am masat uşor, l-am mai lăsat câteva minute şi apoi am clătit cu apă călduţă. După clătire tenul meu era ca de bebeluş, foarte mătăsos şi catifelat. După am aplicat cremă hidratantă de noapte şi gata, la nana. A doua zi dimineaţa cred că s-a văzut cel mai bine ce curată era faţa mea, iar cand am aplicat fond de ten chiar arătam flawless, fără cojiţe sau alte chestii de genul ăla. Îmi pare atât de rău că s-a terminat!
Varianta full size poate fi achiziţionată de pe Carespot.ro la preţul de 94 lei.

Celelalte două produse sunt doua loţiuni tonice, Special Cucumber Lotion şi Keratoplast Cleansing Lotion. Am să vă pun descrierea oficială a celor două produse şi apoi vă spun şi părerea mea.

Photobucket

Potrivit pentru ten mixt-gras.
BENEFICII:

Acest produs regleaza uleiul din zona T. Pielea ta va fi reîmprospătată şi profund curăţata cu alcoolul de 4% şi extractul calmant si astringent de castravete. Îndepărtează reziduurile si dezinfectează suprafaţa pielii, pentru o pielea curată si pentru a preveni viitoare probleme de acnee.

CUM SĂ UTILIZAŢI: de două ori pe zi dupa curatare, pielea se usuca si aplica lotiunea pe un disc de bumbac pe pielea umezita, ştergand într-o direcţie spre exterior până când bumbacul devine curat. Evitaţi zona ochilor. Continuati cu crema hidratanta sau crema de noapte.

INGREDIENTE: apa deionizata, alcool izopropilic, Nonoxynol-9, acid boric, Extract de castraveti.

Potrivit pentru ten uscat.
BENEFICII:
O soluţie pentru capilare sparte (cuperoza pielii). Aloe Vera, extractul de polen de albine şi Keratoplastul sunt ingrediente botanice care calmeaza roseate si trateaza capilarele sparte. Aceast tonic foarte delicat este perfect pentru cei cu pielea uscata sau cu cuperoza. Fara alcool.

CUM SĂ UTILIZAŢI:
de două ori pe zi dupa curatare, pielea se usuca si aplica lotiunea pe un disc de bumbac pe pielea umezita, ştergand într-o direcţie spre exterior până când bumbacul devine curat. Continuati cu crema hidratanta sau crema de noapte.

INGREDIENTE:
apa deionizata, extract de Aloe, extract de polen, Keratoplast,propilen glicol, Nonoxynol-9

Părerea mea:
Din păcate eu nu am putut face diferenţa între cele două produse. Tenul meu mixt pur şi simplu nu a vrut să facă nicio diferentă. Întradevăr şi cantitatea de produs a fost mică, nu scrie nimic pe mostre, dar mai mult de 10 ml nu au avut. Amândouă curaţă foarte bine tenul de reziduurile lăsate de la demachiere. Le-am folosit pe tenul proaspăt demachiat şi curăţat cu apă călduţă. Am pus produsul pe discheta demachiantă (care bineînţeles că mi-a mâncat jumătate din produs) şi am masat uşor cu mişcări circulare. Tenul a rămas foarte curat şi pregătit pentru crema de noapte.
Dacă vă gândiţi să achiziţionaţi unul dintre cele două produse trebuie să vă gândiţi bine la ce fel de ten aveţi, Special Cucumber Lotion este destinat tenului mixt - gras şi conţine alccol, iar Keratoplast Cleansing Lotion este destinat tenului uscat şi, foarte important, acesta nu conţine alcool. Chiar dacă eu nu am văzut diferenţa între cele produse, pe termen lung sunt sigură că aceasta există. 
Un singur lucru nu mi-a plăcut la cele două produse, mirosul. Cam puternic pentru nasul meu sensibil. Prefer loţiunile inodore.

Ambele pot fi achiziţionate de pe Carespot.ro la preţul de 94 lei.


Sper că m-am făcut cât de cât înţeleasă, nu de alta dar este foarte târziu şi sunt obosită. Am să revin mâine să văd dacă am uitat ceva .
Pupici!