Tuesday, 27 March 2012

Review Mineral Hygienics (part I)

Bună fetelor! 
Am fost cam absentă zilele acestea şi nu cred că o să mai am foarte curând timpul necesar pentru postări zilnice. Dar în puţinul timp pe care îl am acum, înainte de culcare vreau sa încep să vă vorbesc despre produsele Mineral Hygienics. Am să vă rog de acum să mă iertaţi dacă am să scriu vreo tâmpenie, dar sunt foarte obosită şi nu ştiu cât de coerent scriu.
Acum două luni am vorbit cu PR-ul celor de la Mineral Hygienics şi a hotărât să îmi trimită câteva produse pentru testare. Şi apropo de PR, Erica (aşa o cheama pe gagică) e genială! Am comunicat foarte ok, ca de la femeie la femeie, fără aere de superioritate sau alte bazaconii cum se întamplă pe la noi. Deci dragi firme din "Românica" mai aveţi mult de învăţat!
Dar să revenim la produsele pe care le-am primit spre testare. La desfacerea coletului am avut o mare surpriză, chiar nu mă aşteptam să primesc mai mult de două produse, darămite şapte!

Photobucket


Aşa arata coletul proaspat desfăcut (de doamna de la vamă) , iar produsele au fost împachetate cu mare grijă încât au ajuns intacte!
 Photobucket

Astăzi doar vă arat ce am primit, urmând ca în partea a doua să vă dau detaliile mai exacte. Am primit o pudra translucidă, un bronzer, patru fonduri de ten minerale şi o pensulă kabuki xl.

Photobucket

Toate sunt adorabile şi mi-au plăcut la nebunie, dar chiar nu sunt în stare să îmi găsesc cuvintele. Nu aş vrea să le nedreptăţesc aşa că revin cu detaliile când sunt mai odihnită!
Pupici şi noapte bună!