Saturday, 17 March 2012

Review Montagne Jeunesse - Masca White Chocolate

Atunci când am făcut giveaway-ul pentru voi am primit şi eu pentru testare de la Apollo Mod Distribution trei măşti Montagne Jeunesse. Am să vă vorbesc pe rând despre ele şi am să încep cu cea cu ciocolată albă!

Photobucket

Aveţi aici instrucţiunile de folosire. Mi se pare foarte amuzant faptul că ni se spune că oricât de tentate am fi nu trebuie să mâncăm masca! Întradevăr, la cât de bine miroase cred că au fost câteva cazuri care au gustat din ea :)

 

Photobucket

Pentru fetele interesate am făcut şi o poză ingredientelor:

Photobucket

Şi acum să vă spun cum m-am răsfăţat eu. Am aplicat masca pe faţa curăţită în prealabil cu apă călduţă, apoi m-am băgat în cadă la o baie fierbinte cu spumă. M-am relaxat aproximativ 15 minute după care am clatit cu apă. Masca a scos la iveală un ten curat, sănătos şi foarte foarte catifelat. Bineînţeles că după am stat numai cu mâinile pe faţă. De fiecare dată când folosesc un astfel de produs nu-mi mai pot dezlipi mâinile de pe faţă.

Mi-a plăcut la nebunie efectul de hidratare şi mirosul delicios, dar ce nu îmi place este faptul că trebuie să o folosesc înainte de baie. Asta e vina mea, recunosc, pentru că la clatire am obiceiul de a îmi pune toată masca pe păr.

Eu am întins produsul cu o pensulă evantai de la un set de unghii pe care oricum nu o foloseam la nimic. Mi s-a părut mai ok aşa decât cu ajutorul degetelor. Dar asta e doar părerea mea.

Photobucket

Şi la final jumătate de poză cu mine! Nu am vrut să pun poza întreagă pentru că era prea horror. Doar trebuie să lăsăm baieţii să creadă că suntem frumoase mereu nu? (era ceva dintr-un film..)

Photobucket

Hmm..cred că am şi eu nevoie de o formulă de final, nu?
Pupici!