Wednesday, 4 April 2012

I love my mom!

Astăzi fac un post în grabă înainte de a pleca la muncă. Vreau să vă arăt doar ce mamă tare am!! Ia priviţi ce minunaţie de oglindă mi-a cumpărat ea. Nu că e drăguţă? Am să revin cu mai multe poze şi detalii deseară.
Pupici!
Photobucket

LE.
Am revenit cu mai multe poze şi detalii. Văd că v-a plăcut foarte mult această oglinduţă şi ma bucur mult. Şi eu o ador şi chiar nu credeam că mami poate găsi ceva atât de frumos la noi în Românica. M-a nimerit la gusturi perfect!
Îmi place foarte mult faptul că este destul de mare, înălţimea ei este undeva la 70 cm şi lăţimea de 50 cm. Vine dotată cu două sertăraşe destul de încăpătoare, după cum se vede în poză au încăput fără probleme fondurile de ten Mineral Hygienics împreună cu pensula kabuki xl şi cele patru paletuţe Sleek pe care le posed.

Photobucket

Am discutat cu mami şi din păcate cum nici eu şi nici ea nu ştim Bucureştiul chiar nu am idee să vă spun de unde a cumpărat oglinda. Explicaţia ei a fost ceva de genul: de undeva de la ieşirea din Bucureşti unde aveau multe chestii frumoase din lemn. Vă spune ceva? Mie nu.
Preţul a fost undeva între 100 şi 150 lei, nu mai reţine exact pentru că mi-a luat şi o casetuţă de bijuterii şi un tablouaş căruia am uitat să îi fac poză.

Photobucket

Casetuţa vă place?