Friday, 13 April 2012

NOTD - Degrade verde

Duminica aceasta am avut şi eu puţin timp liber, timp pe care am încercat să nu îl irosesc niciun strop. Pe lângă alte lucruri mai neimportante mi-am făcut unghiuţele în nuanţe de verde. Mi-a cam dat batăi de cap această manichiură pentru că nu ştiam ce anume vroiam să îmi fac, iar când m-am hotărât am realizat că nu am ce nuanţe de verde îmi trebuie. Am reuşit totuşi să folosesc o ojă crackle acolo unde aveam nevoie de nuanţa de verde mai închisă, dar nu a fost prea simplu să o folosesc fără ca aceasta să crape.

Din păcate nu am avut timp să fac pozele în aceasi zi. Acestea sunt făcute cam la trei zile după. S-au menţinut destul de bine nu?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cum vi se par? Au ieşit destul de drăguţe. Îmi place la nebunie să folosesc tehnica bureţelului să realizez tot felul de degradeuri. Am adaugat şi o poză cu ojele folosit.Din păcate chiar nu am avut nuanţe de verde care să se vada cât de cât şi am fost nevoită să folosesc acel crackle. Per total eu spun că a iesit ok. Data viitoare promit că înainte să mă apuc verific bine ce culori am :D

Photobucket

Dacă vă întereseaza vreo nuanţă sau altceva nu ezitaţi să îmi spuneţi.
V-ar interesa un tutorial cu o astfel de manichiură?
Pupici! <3