Tuesday, 3 April 2012

Notd - Midnight

V-am pregătit încă un notd cu unghiile şi mai scurte, mai exact tăiate din carne. Am avut unghiile lungi mai bine de un an neîntrerupt şi am observat acum că unghiile mele s-au prelungit mai mult pe deget. Nu ştiu cum să vă explic chestia asta, dar înainte când le tăiam din carne erau mult mai scurte. Acum nu pot sa le mai tai atat de scurte. Nu cred că aţi înţeles nimic :D
Revenind la notd, nu a fost ceva gândit, îmi era dor de culorile închise şi am fost nehotărâtă dacă să le fac negre sau bleumarin. Am combinat ambele culori şi am adaugat puţin sclipici pentru că cerul de pe unghiile mele cerea nişte stele. Eu aşa le-am văzut :D
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Cum vi se par? Seamănă a cer înstelat?
Trebuie să vă spun că mi se pare mult mai greu să îmi fac manichiura când am unghiile scurte. M-am mâzgălit în ultimul hal.
Pupici!