Wednesday, 25 April 2012

Notd - Trandafirasi Konad

Vă arătam AICI prima mea plăcuţă Konad şi acum vreau să vă arăt şi primul model făcut cu ea. Nu e cine ştie ce dar asta a fost inspiraţia mea de atunci. Nu ştiu de ce am ales să fac trandafiraşi albaştrii dar deh nici nu are rost să mă întreb. Nu am folosit ojă specială ci cea Essence folosită AICI, sper ca în curând să îmi achiziţionez macar o ojă specială Konad (împreună cu 87548574 plăcuţe bineînţeles).

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Dacă vă uitaţi atent observaţi că modelul nu iese foarte bine fără oja specială pentru plăcuţe. Se observă clar ca nu este transferat modelul complet nu? Dar per total sunt foarte mulţumită de rezultat! Şi ca să fiu şi mai fericită vreau să vă spun că vă pregatesc un giveaway foarte foarte draguţ împreuna cu cei de la Vichy! Şi pentru asta trebuia să mulţumesc cuiva. Mulţumesc Beauty By Jules!