Sunday, 1 April 2012

Review Mineral Hygienics (part II)

În sfarşit am prima mea zi liberă şi am timp să scriu continuarea reviewului produselor Mineral Hygienics. Am să vorbesc astăzi despre fondurile de ten minerale de care pur şi simplu m-am îndrăgostit. Trebuie să subliniez neapărat faptul că de când le-am primit nu am mai folosit alt fond de ten.

Photobucket


Am primit patru fonduri de ten în nuanţele: Light, Medium Light, Medium şi Fairly Tan. Mai de mult am câştigat la un giveaway şi nuanţa Medium Golden, nuanţă peste care Erica a sarit. Asta tot ca să vedeţi ce înseamnă un pr atent, care chiar îşi doreste ca tu să fii pe deplin mulţumit de produsele lor.
Am să pun câteva poze mai mari cu fondurile de ten, nu ştiu dacă se vede foarte bine cât de fine sunt, dar swatches nu am putut face deoarece camera mea mă uraşte.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Fondurile de ten vin ambalate în cutiuţe de 10 g (nu ştiu de ce dar nu scrie nimic de gramaj pe ele, dar eu cred că au cam 10 g), ştiu că nu pare mult dar chiar nu se termină repede. Eu le folosesc de cam o lună jumătate şi nu dau semn că s-ar termina.
Se folosesc foarte foarte uşor, dar este şi foarte simplu să dai greş. Vă arat prima dată pozele cu instrucţiunile şi vă explic după cum am dat eu greş la început.

Photobucket
Photobucket

Eu sunt omul care le ştie pe toate şi care bineînţeles că nu citeşte instrucţiunile înainte de a folosi ceva. Şi aşa m-am trezit eu cu pensula bine acoperită de fond de ten. Are rost să vă mai spun ce mi-am făcut pe faţă? Aveam numai pete închise la culoare chiar dacă încercam nuanţa cea mai deschisă. Şi odată pusă o cantitate aşa mare de fond de ten e foarte greu să îl mai blenduieşti. Arătam de parcă m-aş fi dat cu autobronzant. M-am demachiat şi am folosit fond de ten lichid, am spus că cel mineral nu e de mine. Abia peste câteva zile am hotărât să îi mai acord o şansă, dar cu instrucţiunile în faţă.
Regula de aur este să aplicăm produsul puţin câte puţin şi să îl blenduim bine. Rezultatul este uimitor! Din ziua aceea nu am mai pus mâna pe niciun alt fond de ten.
Photobucket 

Şi acesta este rezultatul obţinut. Poza din stanga este cea de înainte şi cea din dreapta este cea de după ce am folosit fondul de ten. Se observă diferenţa? Eu spun că da. Nu am probleme foarte mari cu tenul, dar fondul de ten acoperă foarte bine roşeaţa. Pe bărbie aveam şi câteva coşuleţe care au fost acoperite cât de cât.
  
         Puncte forte:
  • este foarte uşor de folosit;
  • oferă o acoperire medie în funcţie de cât produs folosim;
  • lasă un aspect al feţei foarte natural;
  • este foarte light şi nu încarcă porii;
  • este rezistent la apă;
  • este perfect pentru tenul sensibil pentru că nu conţine iritanţi;
  • rezistă ore bune, cel mai mult l-am purtat 10 ore;
  • 100% minerale pure, fără aditivi chimicali;
  • protecţie SPF naturală.
         Puncte slabe:
  • nu am găsit niciunul până acum, poate doar faptul că trebuie neaparat să citeşti instrucţiunile.
Eu sunt îndrăgostită iremediabil de aceste fonduri de ten şi nu cred că am să revin prea curând la cele tradiţionale, mai ales că vara de obicei renunţam la ele pentru că îmi încărcau tenul cam rău. 
Pot fi achiziţionate de AICI .

Photobucket

Şi închei această postare cu look-ul meu de zi cu zi folosind produsele minerale. Un machiaj făcut în grabă, în aproximativ 5 minute.
Am să revin cu review pentru pudra translucida şi bronzer.
Voi ce produse minerale folosiţi? Eu aş vrea să încerc un anticearcan :D