Wednesday, 25 April 2012

Review Mineral Hygienics (part III)

Vă rămăsesem datoare cu review-urile pentru pudra translucidă şi bronzerul de la Mineral Hygienics. Dacă nu ştiţi despre ce este vorba vă invit să citiţi partea I şi partea II.

Photobucket

Am să încep cu bronzerul care îmi place la nebunie, dar este cam prea închis pentru tenul meu. Am primit nuanţa Warm Kiss, adorabil numele nu? Aplicat în cantitate foarte foarte mică îşi face treaba bine însă de cele mai multe ori eu îl folosesc pe post de blush. Mi se pare mie că arată mult mai bine aşa. Îmi place faptul că nu este mat, conţine nişte particule foarte foarte fine de sclipici ce dau un glow natural feţei. Nu ştiu cât de bine am reuşit să surprind asta în poze, dar măcar am încercat!

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Despre pudra nu am prea multe de zis. Este ok, îşi face treaba aşa cum trebuie şi până acum nu am avut niciun fel de problemă cu ea. Ce îmi place foarte mult la ea este faptul că nu încarcă tenul deloc şi rezistă perfect pe parcursul întregii zile. Mai mult decât atât poate fi folosită ca primer pentru fondul de ten mineral. Genial nu?
Photobucket 


Photobucket
Cum vi se par? Aţi încercat aceste produse? Vă tentează? Eu vi le recomand din tot sufletul!Pot fi achiziţionate de AICI la preţuri foarte bune.
De când le-am primit nu am mai folosit altceva. Singura chestie care mă tentează este BB Creamul. În rest nu aş da fondurile de ten minerale pentru nimic!
Cam atât pentru astăzi.
Pupici!