Thursday, 26 April 2012

Review - sampon solid Karma Komba Lush

Acest review trebuie neapărat început aşa: Şamponul Karma Komba este preferatul meu de până acum! Nu pot să îl compar cu nimic altceva!

Photobucket 

Ştiţi de când am avut giveaway-ul sponsorizat de Lush.ro că am primit de la ei şi trei produse pentru testare, o sare de baie, un balsam de par şi acest minunat şampon solid. Review până acum am făcut doar pentru sarea de baie AICI, astăzi pentru şampon şi în curând pentru balsam. Cred că am avut timp suficient să îmi pot da cu părerea acum despre produse.


Photobucket 
Photobucket

Descrierea producatorului:
Daca parul ti se incurca usor, incearca sa-l perii cu grija inainte de a folosi Karma Komba. Acest sampon fara conservanti combina cateva ingrediente care lucreaza de minune impreuna pentru a-ti descurca suvitele: portocale fresh pentru stralucire, lamaita stimulanta si pin pentru revigorare. Parul tau se va trezi la viata si va fi usor de pieptanat.

Photobucket
 
Ingrediente:
Sodium Lauryl Sulfat, Cocamide DEA, Parfum, Paciuli - Ulei, Portocale dulci - Ulei, Lavendin - Ulei de lavendin, Pin - Ulei, Lamaita - Ulei, Elemi - Ulei de elemi, Gardenie - Extract, Citral, Geraniol, Citronellol, Limonen, Linalool, Colorant 42090, Colorant 19140, Musetel - Flori de musestel Roman.

Photobucket  

Părerea mea: 
Am primit acest şampon pe la începutul lunii februarie şi încă nu l-am terminat! Vă vine să credeţi? Eu traiam cu impresia că o să îmi ajungă de maxim trei ori! Surpriză totală! Îl folosesc de aproximativ trei luni si cred că îmi mai ajunge ceva timp. Acum depinde şi de cât de des vă spălaţi voi părul...eu încerc să îmi obişnuiesc părul să îl spal cât mai rar. Nu ştiu dacă e bine sau nu, dar pur şi simplu asta simt eu. Am părul cam lung si e un chin total să îl spal des.

Pur şi simplu îl ador! Lasă părul moale, moale de tot, parcă e blăniţă de animal pufos. L-am încercat cu mai multe tipuri de balsam de păr şi rezultatul a fost acelasi. Deci clar se datorează şamponului. Şi clar de îndată ce îl termin îmi cumpăr altul. Cred că este prima dată când sunt atât de impresionată de un şampon, plus că a fost primul meu şampon solid!

Photobucket
Şi ca să vă spun şi o fază amuzantă acest şampon funcţionează foarte bine şi ca săpun. Tăticul meu l-a folosit de câteva ori fără să ştie ce e cu el. Mi-a întrebat după câteva zile ce fel de săpun e la baie că îi place :))

Puncte forte:
  • este un produs organic, netestat pe animale;
  • nu conţine conservanţi;
  • în ciuda dimensiunii sale nu se termină repede;
  • spală părul foarte bine şi nu este nevoie decât de doua şamponări;
  • lasă parul foarte mătăsos şi strălucitor.
Puncte slabe:
  • faptul că nu am cutiuţa aceasta pentru el, fără ea mi se pare destul de greu de depozitat;
  • preţul destul de mare dar se justifică - 44,80 lei.
Şi la final vă pun şi o poză cu părul meu. Arată foarte sănătos nu? Poza este făcută imediat după baie.

Photobucket

Recomand acest şampon. Eu clar o să mai încerc şi celelalte şampoane solide!
Pupici!