Friday, 20 April 2012

TAG - Cat costa fata ta?

Am văzut că tot circulă acest tag prin blogosferă si m-a făcut curioasă să vad rezultatul meu. Nu prea am ştiut ce produse să aleg pentru că nu le folosesc mereu pe aceleaşi, dar să zicem că ar fi cam acestea.
  • Loţiune Micelară Bioderma - 62 lei
  • Nivea Visage Loţiune Tonică - 20 lei
  • Cremă de faţă Apidermaliv - 10 lei
  • Cremă contur ochii Nivea -37 lei
  • Apă termală La Roche-Posay - 30 lei
  • Fond de ten Myneral Hygienics - ?
  • Pudra Astor Anti Shine Mattitude - 35 lei
  • Bronzer Essence Sun Club - 20 lei
  • Kit Sprâncene The Body Shop - 70 lei
  • Anticearcan Alix Avien - 20 lei?
  • Blush Radiant - 20 lei
  • Eyeshadow base Essence - 15 lei
  • Tuş gel MAC - 70 lei
  • Rimel Maybelline - 30 lei
  • Paletuţa Sleek - 36 lei
În total faţa mea costă  475 lei fără fondul de ten care este primit şi nu am idee care este preţul său real. Produsul întreg costa 25$, dar al meu face parte din Starter Kit şi are un gramaj mai mic decât produsul full size. Nici despre celelalte preţuri nu sunt foarte sigură pentru că le-am pus aproximate în funcţie de cât mi-am amintit eu că am dat pe ele sau ce preţuri am găsit pe net.

Nu îmi dau seama ce produse am uitat acum, dar sunt sigură că am ratat ceva. Dacă îmi aduc aminte am să revin cu un update.

Chiar eram curioasă să fac acest tag pentru că vroiam să ştiu cât costă faţa mea. Nu mi-a ieşit o sumă foarte mare având în vedere că nu sunt produsele pe o singură lună, am văzut la alte fete nişte sume mult mai mari...

Voi aţi făcut acest tag? Sunteţi curioase?