Wednesday, 18 April 2012

Vichy - Normaderm

Bună fetelor! Astăzi aş vrea să vorbim despre tenul nostru şi probleme lui. Fiecare tip de ten suferă de anumite afecţiuni ce necesită o îngrijire specială. Chiar dacă nouă ni se pare totul ok poate că nu e aşa. Am să iau drept exemplu tenul meu ce intră în categoria tenului mixt, mai exact gras în zona T şi uscat pe restul feţei. Din fericire nu am avut probleme cu acneea, dar asta nu înseamnă că am fost total scutită de probleme. Una dintre problemele mele principale era zona nasului. Aici condiţiile erau foarte bizare, zona era grasă şi totuşi faceam acele cojiţe total inestetice. Să nu mai spun de porii dilataţi şi de punctele negre... A durat ceva timp până să îmi dau seama cum se rezolvă problema, iniţial am încercat tot felul de creme, grase bineînţeles pentru că aşa credeam eu că trebuie. Total eronat.

Un lucru foarte important este hidratarea şi aici nu ma refer la hidratarea tenului cu diferite creme ci la acei 2l de apă pe zi! Consider că un regim alimentar şi un mod de viaţă sănătos pot face minuni tenului tău. Ştiu destul de multe persoane cărora le apar monstruleţi pe faţă de câte ori mănâncă ciocolată sau cartofi prajiţi. Nu spune nimeni să nu mâncăm deloc, dar nici să exagerăm.

Un alt aspect extrem de important este curăţarea tenului. Şi aici mă refer la demachiere cu demachiant sau soluţii micelare potrivite fiecărui tip de ten. În niciun caz nu folosiţi apă şi săpun sau produse ce conţin alcool. Pentru a ne curăţa tenul nu trebuie neapărat să fim machiate, imaginati-vă că vă plimbaţi prin oraş până seara. Credeţi că tenul vostru este curat? Dacă da, atunci este foarte probabil să aveţi un soc dacă o să vedeţi ce este pe tenul vostru. Condiţiile de mediu şi poluarea chiar îşi pun amprenta asupra tenului nostru.

Un alt pas important este hidratarea tenului în funcţie de nevoile acestuia. Având tenul mixt, eu folosesc două tipuri de creme, una grasă şi una mai light pentru zona T. Astfel reuşesc să hidratez corect toată faţa.

Încă un aspect important îl constituie exfolierea delicată a tenului. Subliniez cuvântul delicată! Tenul necesită din când în când o exfoliere gentilă pentru a se elimina stratul de celule moarte de la suprafaţa pielii, dar în niciun caz nu exageraţi. Nu frecaţi tenul cu putere pentru că nu faceţi altceva decât să îi agravaţi problemele.

În ziua de astăzi piaţa este saturată de produse ce ne promit rezolvarea tuturor problemelor aşa că vă recomand să alegeţi cu atenţie produsele pe care vreţi să le puneţi pe tenul vostru. Mai bine cumpăraţi un produs mai scump decât să aruncaţi banii pe mai multe produse mai ieftine.

 În ajutorul nostru vine Vichy cu noul  Normaderm, o cremă pentru îngrijirea totală a tenului cu probleme. Normaderm luptă cu cele 6 semne ale tenului cu probleme: imperfecţiuni, pori dilataţi, luciu, roşeaţă, pete post-acnee şi relief neuniform. Printre ingredientele acestei creme se găsesc: LHA (microexfoliant, elimină celulele moarte de la suprafaţa pielii), acid glicolic (efect de regenerare profundă a pielii), acid salicilic (efect antiseptic, exfoliant), glicerină şi uleiuri emoliente.

V-am făcut curioase nu? Şi eu la rândul meu sunt foarte curioasă şi sper să am ocazia să testez noul Normaderm alături de Beauty by Jules!