Thursday, 31 May 2012

Aplicatie practica master.

Fac ce fac şi iar lipsesc de pe blog. Fie că mă ţin ocupată cele 8 ore de muncă pe zi, fie că e masterul, fie că sunt prea obosită să mai postez ceva. De data aceasta nu am lipsit nemotivat ci am fost într-o aplicaţie practică foarte drăguţă unde am învăţat o gramadă de lucruri noi. Am avut cu noi profesoara de Geografie umană, deci aplicaţia s-a axat în special pe populaţia acelor zone, etnii şi confesiuni religioase. Nu vreau să vă plictisesc aşa că vă spun doar că aplicaţia a durat trei zile şi că în mare am vizitat următoarele: Orşova, Sviniţa, Sfânta Elena, Moldova Nouă, Pojejena, Oraviţa, Anina, Bozovici, Băile Herculane. Şi acum o parte din poze.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
În ultima poză este camera noastră din a doua seara! Am dormit 14 fete într-o cameră!
Pozele sunt puse cam în ordine aleatorie, dacă vreţi să vă explic ceva din ele nu ezitaţi să mă întrebaţi.
Pupici!