Sunday, 6 May 2012

Castigatoare concurs FamilyCare!

Am să încep prin a îmi cere scuze că a durat atât de mult până am extras câştigătoarele, dar chiar am avut o perioadă foarte aglomerată. Între timp am primit şi eu produsele FamilyCARE pentru testare şi tot ce pot să vă spun în acest moment este faptul că am avut un şoc atunci când am văzut dimensiunea produselor. Gelul de duş şi săpunul lichid sunt imense, îmi e teamă că dacă pun săpunul pe chivetă o să o dobor. Încă nu le-am încercat pentru că încă nu le-am terminat pe cele de la OnLine.
Photobucket

Dar să revenim la câştigătoare. Am avut 327 de înscrieri, bineînţeles că foarte multe persoane s-au înscris şi de pe facebookul soţului, bunicului, căţelului, etc. Vă rog frumos să nu mai faceţi asta pentru că este chiar urât. Să nu mai zic nimic de facebookuri false şi aşa mai departe. Vă spun doar că e foarte puţin probabil să câştigaţi astfel.
În altă ordine de idei pun doar începutul şi sfârşitul listei, lista întreagă o găsiţi pe facebook aici.
Photobucket
Photobucket
După cum am anunţat şi pe facebook numerele câştigătoare sunt 20 şi 19. Asta da surpriză de la random ha? Nu mai pun printurile decât dacă insistaţi voi să le vedeţi, aşa că vă rog să îmi spuneţi.
Numele câştigătoarelor sunt:
Photobucket
Felicitări şi aştept să îmi trimiteţi datele complete  la adresa: toxic.cupcake_tc@yahoo.com