Thursday, 10 May 2012

Testeaza Normaderm impreuna cu mine!

După cum v-am spus în postările anterioare sunt foarte fericită pentru că datorită blogului Beauty by Jules şi Vichy Romania pot testa noua crema anti-imprefecţiuni Normaderm şi noul Normaderm 3 în unul. Mulţumesc! Mai mult decât atât am ocazia de a organiza un concurs unde 6 dintre cititoarele mele vor testa la rândul lor crema anti-imperfecţiuni Normaderm. Ce ziceţi? Sunteţi şi voi la fel de încântate ca mine?
Photobucket

Dar până la concurs vreau să vă spun părerea mea despre cremă. Nu am apucat să o folosesc timp îndelungat aşa că vă voi spune doar primele impresii şi efectele ei imediate.
Descrierea oficială:
Corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme:
- Imperfectiuni;
- Pori dilatat;
- Luciu;
- Roseata;
- Pete post-acnee;
- Relief neunifor.
Pielea este integral transformataincepand cu a 7-a zi. Tenul este curatat. Zi dupa zi, tenul este  vizibil transformat.
A se aplica zilnic. Excelent ca baza de machiaj.
Fara parabeni. Noncomedogenic. Hipoalergenic.
Formula potrivita chiar si pentru pielea sensibila. 
Photobucket
 Ingrediente:
LHA (lipohidroxi acid): Microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii.
Acid Glicolic: Efect de regenerare profunda a pielii.
Acid salicilic: Efect antiseptic si exfoliant.
Glicerina si uleiuri emoliente: Efect hidratant, ofera pielii o senzatie de confort.
Photobucket 
Photobucket
Părerea mea: 
Ambalajul este foarte practic şi igienic. Miroase foarte foarte bine, îmi aminteşte de o loţiune de plajă aşa că pentru mine vine cu amintiri plăcute, îmi aminteşte de mare. Are culoarea albă, o textură grasă, foarte cremoasă şi intră foarte repede în piele. O folosesc în special în zona T, zona cu exces de sebum deoarece aceea este zona mea cu probleme. Acţionează foarte bine împotriva zonelor cu roşeaţă şi a excesului de sebum lăsând tenul catifelat. Încă nu pot să spun nimic despre porii dilataţi, dar am să revin cu un update după ce o folosesc mai mult timp.
Per total sunt foarte încântată de ea şi voi continua să o folosesc împreună cu produsul de curăţare.

Şi acum să trecem la concurs!! După cum am spus, voi premia 6 dintre voi cu câte o cremă la fel ca a mea.
Ce trebuie să faceţi:
- Să aveţi domociliu stabil în România;
- Să  daţi share acestui concurs pe Facebook;
- Să mă urmăriţi prin GFC;
- Să daţi like paginii Vichy România şi Toxic Cupcake;
- Să îmi lăsaţi un comentariu care să conţină:
     - Linkul cu share pe facebook;
     - Numele cu care mă urmăriţi prin GFC;
     - Numele cu care aţi dat like celor două pagini de facebook;
   - Răspunsul la întrebarea: Care sunt problemele tenului vostru şi de ce aţi vrea să testaţi crema anti-imperfecţiuni Normaderm? 
Ştiu că par multe cerinţe dar am încercat să vă explic cât mai bine ce aveţi de făcut. Vă rog să vă înscrieţi doar pe unul dintre blogurile participante la campania "Testează Normaderm împreună cu mine", adică dacă vă înscrieţi pe blogul meu nu vă mai puteţi inscrie pe altul.  La fel dacă aţi câştigat la una dintre etapele anterioare vă rog să lăsaţi ocazia şi altor fete să câştige.

O mare rugăminte. Vă rog să nu vă mai inscrieţi şi de pe facebookul soţului, bunicului, căţelului şi purcelului. Am să verific fiecare înscriere şi am să elimin înscrierile fără preaviz.

Succes tuturor! Abia aştept să văd cu cine am să testez! Vă puteţi înscrie până pe 17 mai ora 23:59!
Important. Câştigătoarele nu vor fi alese cu random.org aşa cum v-am obişnuit, ci vor fi alese 6 dintre cele mai bune răspunsuri.