Thursday, 17 May 2012

Vichy Deodorant Antitranspirant si Tratament Antitranspirant

Ei bine am început să mă pregătesc pentru vară. Spre nenorocul meu eu sunt genul de persoană care transpiră, nu sunt una dintre acele norocoase care nu au probleme cu transpiraţia indiferent de vreme :(.
Photobucket
M-am pregătit cu două deodorante roll-on. Pentru că erau la reducere am zis că merită încercat şi cel de bărbaţi (55 lei amandouă). De obicei acelea îmi plac mai mult pentru că îmi place mai mult parfumul lor. Nasul meu e cam sensibil la parfumurile pentru femei.
Celălalt este un tratament recomandat de mama. Pentru ea chiar a funcţionat foarte bine şi am zis să îl încerc şi eu.
Photobucket
Photobucket
Doar ce am cumpărat aceste produse aşa că nu prea am ce să vă spun despre ele. Aş vrea în schimb să îmi spuneţi părerea voastră dacă le-aţi încercat. Sau ce folosiţi voi pe timp de vară, ce produse dau randament la voi?