Monday, 4 June 2012

Review fond de ten Affinitone de la Maybelline New York

Acum destul de mult timp am primit spre testare acest fond de ten şi nu îi pot face un review aşa cum trebuie deoarece nuanţa nu mi se potriveşte deloc. Am primit nuanţa 02 light porcelain, iar tenul meu este mult mai închis, cel puţin în această perioadă.
Photobucket

Photobucket

Descrierea producătorilor:
Machiajul natural atinge perfecţiunea!
AFFINITONE este primul fond de ten cu pigmenţi de culoare naturali de la Maybelline New York care uniformizează cele mai subtile variaţii de nuanţă ale tenului.
Îmbogăţit cu Vitamina E pentru hidratare naturală de durată pe care o poţi vedea şi simţi.
Noua formulă se adaptează perfect tenului, pentru un rezultat impecabil, incredibil de natural şi fără pori încărcaţi.
Photobucket
Părerea mea:
Fondul de ten vine într-un tub de 30 ml, prefer tuburile cu pompiţă pentru că dozajul se face mai simplu cu acelea, însă îmi plac şi acestea pentru că nu pierzi foarte mult produs.
Pe faţă l-am încercat o singură dată pentu că după cum v-am spus la începutul review-ului nuanţa nu mi se potriveşte deloc, dar l-am testat tocmai pentru acest review. Are o acoperire mică spre medie, dar cum tenul meu nu are probleme foarte mari ar fi chiar ok pentru mine. Are o consistenţă foarte fluidă, puteţi vedea asta şi în poza ataşată, se întinde foarte bine şi poţi obţine cu el un aspect foarte natural şi mat.
Nu ştiu cum se comportă în timp şi nici cam cât de rezistent este pentru că vă daţi seama nu puteam ieşi cu faţa alba din casă.

Cam asta este tot ceea ce vă pot spune eu despre acest fond de ten şi faptul că poate fi achiziţionat de AICI la preţul de 32.50 lei unde bineînţeles că vă puteţi alege nuanţa care vi se potriveşte.
O zi plăcută!