Thursday, 13 September 2012

Review & Swatch – Fard de pleoape L’Oreal Paris Color Appeal Platinum Reno

Am început seria review-urilor restanţiere cu un mono de la L'oreal Color Appeal Platinum Reno pe care eu îl ador. Nuanţa este 151-pure gold pentru că da, chiar este aur pur!!
Photobucket

Photobucket

Descrierea producătorilor:
Fard de pleoape cu strălucire de metal.
Nuanţe ultra-trendy pentru o privire plină de viaţă.
Tehnologia metalelor preţioase aşează pe pleoape un strat metalizat fin pentru culori fine cu efecte subtile şi schimbătoare.
Photobucket

Părerea mea:
Aur pur!! Are o culoare superbă, metalizată, cu reflexii aurii puţin spre bronz ce diferă în funcţie de lumină. Poate fi folosit la o mulţime de machiaje, dar eu prefer să îl folosesc mai mult în colţul interior al ochiului pentru a da mai multă luminozitate.
Se aplică foarte bine şi nu se strânge în pliuri, dar necesită o bază de machiaj. Fără bază am observat ca are tendinţa să se atenueze culoarea sau chiar să dispară aşa cum s-a întamplat cu swatch-ul de pe mana mea.
Ambalajul este foarte practic şi rezistent, vine însoţit de un aplicator micuţ ce la prima vedere pare ok pentru că bureţelul este moale. Nu l-am folosit pentru că prefer pensulele, dar în momente de criză cred că îşi face treaba.
Photobucket

Photobucket
Photobucket

Per total este un produs care îmi place foarte mult, singurul minus major ar fi preţul de 58.26 lei. Credeţi că îţi merită banii?
Poate fi achiziţionat de AICI.