Tuesday, 29 January 2013

Hobby nou nout in materie de unghii!

Bună fetelor! Tot spun că postez mai des şi tot nu mă ţin de cuvânt... Mă străduiesc să vin cu idei noi, dar parcă nu aş avea despre ce să vă vorbesc. Astăzi totuşi vreau să vă vorbesc despre noul meu hobby, nu e chiar nou pentru că mereu mi-au plăcut unghiile şi ojele şi cam tot ce ţine de ele, dar m-am apucat de unghii în gel! Mi s-a părut mie că în ultima perioadă nu prea am mai avut timp să îmi fac unghiile frumoase şi am zis să încerc în gel pentru că le fac o dată şi nu mai am griji două săptămâni. Zic două pentru că îmi cresc unghiile foarte repede şi după două săptămâni deja se vede că sunt crescute.

Nu mi-am cumpărat foarte multe culori pentru că iarna îmi plac unghiile mai cuminţi, dar la vară sigur o să cumpăr toate culorile neon existente. Doar mă cunosc ;)

 photo flaewcopy_zps16ceb5b3.jpg

Aceasta este prima mea manichiură, destul de simpluţă, dar eu am fost foarte mulţumită de ea având în vedere că nu am facut niciun curs nimic, ci doar am studiat pe youtube.

Am mai făcut câteva între timp, dar am uitat să fac poze pentru că de obicei le fac seara şi nu am lumină bună pentru poze. Mai am doar poza aceasta şi sper ca tot astăzi să ies să fac şi manichiurii pe care o port acum.

 photo flaecopy_zps143990aa.jpg

Nu am să pun ce produse am folosit, dacă vă interesează puteţi să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii şi am să fac o postare separată despre geluri şi tot ce ţine de acestea.

Pe data viitoare! Pupici!