Thursday, 31 January 2013

Notd - Essence 06 TICKET TO THE SHOW

Nu ştiu dacă aţi văzut însă Essence scoate produse de pe piaţă. Printre acestea se găsesc şi unele dintre preferatele mele, cel mai important este tuşul gel cărui i-am făcut review AICI dacă vreţi să vedeţi de ce îl iubesc. Dacă îl mai găsiţi prin standuri puneţi mâna pe el, garantez că nu o să regretaţi!
Pe langă tuş se mai scot multe ale produse, lista completă o găsiţi AICI.

Astăzi vreau doar să vă arat un notd făcut mai de mult cu oja duo de la Essence 06 - TICKET TO THE SHOW, mai am şi 02 - SHOPPING TRIP TO SOHO şi mi-aş mai dori şi 01 - MIDNIGHT DATE, dar pentru că mi-am făcut unghiile în gel nu cred că mai are rost să cumpăr ojă.

 photo essencefrontcopy_zps95c9685c.jpg

În fine să revenim la oja pe care o deţin, este formată din:
- ticket to the show care este un negru superb cu particule fine de sclipici;
- front row or backstage? care este un lac transparent cu particule de sclipici auriu.
Îmi place foarte mult capătul negru pentru că din două straturi subţiri reuşeşte să acopere unghia perfect şi se usucă şi foarte repede. Pensula nu prea mă încântă, dar nu este nici una care să îmi displacă în totalitate. Este doar puţin cam subtire şi cam rigidă pentru o ojă neagră. Mi-a fost un pic greu să o aplic fără să îmi murdăresc cuticulele.

 photo bereppcopycopy_zps4dbb922d.jpg

Cum vi se pare? Din păcate nu se văd foarte bine particulele de sclipici :(