Saturday, 5 January 2013

This is Lana!

Bine v-am regăsit fetelor! Nu am mai postat de foarte mult timp, dar timpul meu liber a fost foarte preţios. Nu încerc să mă scuz, dar m-am mutat la casă nouă, mai exact de la apartament la casă, o perioadă bună nu am avut acces la internet, iar mai apoi am avut doar laptopul de unde îmi era total aiurea să public vreun post. Abia ieri am reuşit să îmi instalez locşorul pentru pc şi de acum promit că o să mă ţin de blog. Nu am nici acum foarte mult timp liber dar am foarte multe să vă arăt, am testat o grămadă de produse, de unele am fost foarte mulţumită, de altele mai puţin. Totul în postările viitoare.

Astăzi vreau să v-o prezint pe Lana, pisicuţa mea mică şi rea. Nu mă întrebaţi de unde am venit cu numele, o fi de la lână, blană sau Lana del Rey, nu ştiu aşa mi s-a părut că i se potriveşte.

E un puiuţ de persană în vârstă de 4 luni foarte curios şi jucăuş, dar şi foarte rău. Am uitat să îmi pozez mâinile ca să vedeţi ce zgâtie este (şi picioarele, toate hainele, lenjeriile de pat, laptopul, etc). Chiar şi acum stă cu gheruţele înfipte în piciorul meu.

Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

 Mi-a fost foarte greu să aleg doar câteva poze. Vă daţi seama că am telefonul plin de poze cu Lana nu? Lana când doarme, Lana când papă, Lana când muşcă, Lana când doarme, Lana când se întinde, Lana când doarme iar, Lana când stă, Lana la 2 luni, Lana la 2 luni şi o zi, etc.

Nu că e adorabilă? Mai ales când era micuţă şi plină de mâncare pe la botic.
Voi aveţi pisicuţe? Sau preferaţi căţeii?