Saturday, 2 February 2013

I Love DM!!

Şi sunt sigură ca şi voi. De când s-a deschis în Craiova simt nevoia mereu să mai dau o tură pe acolo. Au atatea bunătăţi încât plec mereu cu câte ceva. Cred că e singurul magazin din care clar nu plec cu mâna goală. Vrei nu vrei sigur găseşti ceva pe placul tău.
Zilele trecute i-am făcut o vizită şi iată cu ce m-am ales:
Balea Young cremă de corp (12,99 lei), am mai avut o cremă din gama aceasta primită de la scumpa de Laura, cremă pe care o foloseam rar de frică să nu se termine. Miroase atât de bine încât îmi vine să o manânc, nu ştiu exact să descriu mirosul dar ceva gen prajitură cu lămâie. Delicios!!
 photo baleacremalamaie_zps11e2316a.jpg

Bineînţeles că a trebuit să îmi iau şi balsamul de buze care miroase la fel de demenţial! (4,39 lei)
 photo balmbalea_zps33030d78.jpg

Balea loţiune de corp cu smochine şi ciocolată (6,99 lei) despre care la fel o să spun că miroase delicios!! Este genul acela de cremă ce intră foarte repede în piele şi nu lasă pielea grasă.

 
 photo cremaciocosmochine_zps82016a8c.jpg

Deospray Sweet Wonderland (3,99 lei). Pe acesta l-am cumpărat doar pentru că era mic şi drăguţ. Are 50 ml şi abia acasă am văzut cât de bine miroase şi faptul că nu conţine alcool. Nu ştiu dacă este bun, dar la cât de bine miroase nici nu ar conta pentru mine!
 photo sweetwonderlanddeo_zpsf050fa22.jpg

Şi balsamul Sweet Wonderland (4,39 lei) pentru că avea ambalajul extrem de drăguţ. La fel ca deospray-ul miroase a ciocolata. Yumm.
 photo sweetwonderlandbalm_zps955398b0.jpg

Ultimul produs achiziţionat este de la Beauty Formulas. Încă nu l-am încercat, dar am văzut la multe bloggerite străine că foloseau un produs asemănător şi am zis să încerc şi eu. Este vorba despre serveţele pentru degresarea feţei. Ar trebui să reducă lucuiul feţei fără să îndepărteze machiajul. Am să le bag în geantă şi am să le fac review atunci când am să îmi dau seama dacă fac ceea ce promit sau nu. Eu sper sa fie bune! (15, 49 lei)
 photo oilcontroltissues_zps9e2c0737.jpg

Cam asta am cumpărat eu de 50 de lei şi le iubesc pe toate! Voi aveţi DM în oraş? Vă plac produsele Balea?
Ce aţi spune de un giveaway ce conţine astfel de produse?
Pupici!!