Monday, 4 February 2013

Propunere Giveaway!?

Pentru că se aproprie ziua mea şi pentru că am strâns tot felul de produse pentru voi aş vrea să dau startul unui concurs. De data aceasta pentru a îmi fi şi mie mai uşor (desi cred ca mi-ar fi greuţ să aleg) şi pentru a face concursul mai interesant aş vrea ca înscrierile să se facă pe baza unei manichiuri. Adică voi ar trebui să realizaţi o manichiură în funcţie de tema pe care o voi alege eu şi să îmi trimiteţi pozele pe care le voi posta pe blog. Ma gândesc să fie trei câştigătoare. Promit ca am să aleg o temă simplă astfel încât să vă înscrieţi în număr cât mai mare!

Întrebarea mea este câte dintre voi s-ar înscrie la un astfel de concurs? 

Vă rog frumos să îmi raspundeţi aici printr-un comentariu sau pe facebook. La fel dacă aveţi sugestii le aştept cu cea mai mare plăcere.

Pupici!!