Wednesday, 27 March 2013

Cum sa te apuci de unghii cu gel?! (partea I)

Bună fetelor! Nu ştiu cum reuşesc, dar iar am lipsit o luna de pe blog. Îmi tot spun să nu mai fac asta, dar tot aşa îmi iese. Scuze. 

Vreau să vă vorbesc astăzi despre unghiile false sau tehnice. În special despre cele construite în gel, am încercat şi în acryl, dar nu a fost de mine. Pentru o începătoare mi s-a părut foarte complicat să fac o construcţie în acryl, poate cu timpul am să încerc iar. Momentan am păstrat acrylul doar pentru a face decoraţiuni 3d.

Ţin să vă spun de la bun început că nu sunt plătită să fac reclamă pentru produse ci doar vă arăt ce mi-am comandat eu, ce mi-a plăcut şi ce nu. O să vedeţi că produsele pe care le folosesc se aseamană foarte mult cu produsele din postarea lui Mad@ de aici pentru că bineînţeles înainte de a comanda ceva am citit tot internetul şi cum am găsit foarte multe păreri pozitive despre gelurile 2M Beauty le-am comandat pe acestea. Aşa că citiţi şi postarea ei, pe mine m-a ajutat foarte mult.

Am să împart această postare în  4 părţi pentru că nu vreau să vă plictisesc cu o postare exagerat de lungă. Prima, aceasta, cu gelurile de bază, următoarea cu gelurile colorate, apoi accesoriile şi la final cum procedez eu şi paşii pe care îi urmez în realizarea unghiilor.

Alegerea gelurilor a fost un chin pentru mine pentru că nu ştiam exact ce îmi trebuie pentru a face o construcţie cap coadă. Nu ştiu din ce motiv, dar nu am vrut să aud de tipsuri şi încă nu vreau. Am pus comenzi pe mai multe site-uri, primul a fost www.nailshop.ro. De aici am comandat:

 photo b2mopy_zps403f63f7.jpg



Nail Prep 2 M (13 ml - 16 lei) Solutie special dezvoltata pentru a fi folosita cu produsele 2M Beauty. Are efect dehidratant si anti micotic. Recomandata mai ales la persoanele cu hiperhidroza. Se aplica in strat subtire inaintea primerului, avand grija sa nu dehidrateze unghiile prea tare. La persoanele cu unghiile uscate nu este indicata folosirea. Se poate folosi atat cu geluri cat si cu acryl. Se usuca la aer.
+ Nu am ce să vă spun despre acest produs, îl aplic exact cum scrie în descriere şi îşi face treaba excelent.



Primer acidic 2M (13 ml - 16 lei) Primerul acidic de la 2M Beauty este un degresant puternic pe baza de acid. Se poate folosi cu succes si la pregatirea celor mai problematice unghii. Nu se foloseste la persoanele cu sensibilitate la componentele primerului cu acid sau la cele alergice. Este important sa se evite aplicarea produsului pe piele pentru a nu produce leziuni. Se usuca la aer pana cand suprafata unghiei devine albicioasa.
+ Aş fi vrut primerul non acidic, dar din păcate nu era pe stoc atunci când am dat eu comanda. Mă cam sperie acest acidic, dar per total este un primer bun. Un minus ar mai avea pentru mirosul înţepător, dar era de aşteptat.

Bond 2M  + De fiecare dată când am vrut să îl comand nu era pe stoc :(

Gel UV 2M - 3 in 1 (30 gr - 78 lei) Gel uv cu densitate medie, trifazic, adica gel de baza, gel de constructie, si de luciu. Este transparent, se poate aplica usor si este autonivelant. Cu acest gel uv puteti construi unghii  fara a avea nevoie de alte geluri. Isi pastreaza luciul dupa fixare, insa pentru o stralucire intensa este indicata folosirea gelului de luciu. Nu arde la introducerea in lampa UV.
+ De acest gel sunt foarte încântată. De obicei evit produsele 3 în 1 pentru că mi se par de slabă calitate. Am împresia că promit 3 lucruri şi nu fac nici măcar unul. Dar acest gel m-a încântat, face exact ceea ce scrie în descriere. Ce mă încântă foarte mult este faptul că este autonivelant, dacă îl aplic neuniform se autonivelează şi de cele mai multe ori nu mai este nevoie sa pilesc unghiile. Şi în plus nu dă senzaţie de arsură în lampă. Nota 10! Este singurul gel pe care l-am cumpărat la 30 ml şi cred că primul care mi se va termina.

Gel UV 2M - Natural II (15gr - 50 lei) Natural II. este noul gel de camuflaj de la 2M Beauty, cu o nuanta usor mai deschisa decat gelul Natural. Si acesta este perfect pentru prelungirea bazei unghiei, cu  o nuanta naturala netransparenta. Aderenta foarte buna, timp de intarire scazut, este extraordinar pentru unghii french, sau pentru persoane cu baza unghiei foarte mica sau cu unghiile roase.  Se intareste in lampa UV timp de 2-3 min.
+ Exact ca în descriere. Îmi place foarte mult nuanţa, se potriveste perfect cu tenul meu, autonivelant şi excelent ca gel de construcţie. În combinatie cu cel 3 în 1 unghiile construite rezistă o lună fără probleme. Nici acesta nu pişcă în lampă.

Top gel 2M (13 ml - 35 lei) Gel de luciu de inalta calitate, pentru o stralucire de lunga durata. Gelul acesta nu crapa, nu se exfoliaza, si isi pastreaza luciul timp de 3-4 saptamani. Este un pic mai gros decat gelurile de luciu de la alte firme, astfel se poate aplica mai usor. Protejeaza unghia falsa de la razele UV. Se intareste in lampa UV in 3 minute, nu necesita fixare.
+ Acest gel de luciu este singurul de care nu sunt foarte încântată. Da, da luciu unghiei, dar după o săptămînă mi se pare că gelul începe să îşi piardă din luciu, începe să se mătuiască. În plus mă şi cam pişcă în lampă. Am să încerc să îl înlocuiesc cu altceva.

Lichid fixare gel 2M (100 ml - 12 lei) Lichid pentru fixarea (curatarea suprafetei) unghiilor cu gel. Curata atat pensulele cat si aparatul UV. Lichid pentru indepartarea stratului lipicios dupa intarirea gelului. Se aplica pe patratele de sters si se sterge suprafata unghiilor. Se mai numeste si Cleanser !
+ Cu acest lichid curăţ atât unghiile cât şi pensulele, uneori mai şterg şi borcanaşele de gel cu el. E bun, nu am încercat altul să pot face o comparaţie. Îmi place că are miros plăcut. Mai este şi varianta de 500 ml la un preţ bun, dar eu prefer cantităţile mai mici.

Cam acestea ar fi gelurile de care aveţi nevoie pentru început. În postarea următoare am să vă arat gelurile colorate. Acolo am mai multe de spus pentru că am şi produse care îmi displac total. Postarea următoare va avea o grămadă de poze.

Ce părere aveţi despre unghiile în gel? Sunteţi pro sau contra?
Pentru fetele care pun unghii, vă rog dacă aveţi sugestii nu ezitaţi.
Pupici!