Saturday, 30 March 2013

Cum sa te apuci de unghii cu gel?! (partea a II-a)

Am revenit cu partea a doua, parte în care vă voi vorbi despre gelurile colorate Nu deţin foarte multe pentru că sunt încă la început şi sunt foarte nehotărâtă ce să îmi cumpăr. Îmi plac atat de multe încat aş da o avere sa le deţin pe toate. Dar din păcate încă nu îmi permit :P

În partea anterioară v-am spus că sunt foarte mulţumită despre produsele 2M Beauty. Iată că am şi de la această firmă un gel roz drăguţ, un fel de baby pink. Nuanţa este 020, are 5 grame şi a costat 25 lei. Gel color de inalta calitate de la 2M Beauty, cu o pigmentatie exceptionala, datorita careia acopera perfect. Disponibil la un gramaj practic. Pentru unghii exceptionale! Aceasta este descrierea oficială a produsului şi pot spune că sunt de acord, aş adăuga faptul că nu pişcă în lampă. Sunt aşa speriată de acest pişcat de parcă mi-ar cadea degetele. Nu ştiu de ce că până la urmă e mai mare sperietura decât durerea în sine.

 photo 2mbeautypink_zps5c314c98.jpg


 photo 2mbeautypink_zps5c314c98.jpg
Arată foarte profi nu!

Al doilea gel pe care l-am cumpărat a fost unul cu sclipici.. Prietenele mă cunosc şi ştiu că sunt nebună după sclipici!! L-am luat de pe latinonails.ro un site ce îmi este foarte drag, am pus multe comenzi acolo şi toate au fost onorate aşa cum trebuie. A costat 25 de lei pentru 20 de grame. Un preţ excelent pot spune pentru un gel foarte bun.

Nu are o denumire anume, pe site e trecut gel alb cu sclipici holografic, dar eu tind să cred că al meu era gel transparent, dar nu mai este pe stoc. Descrierea produsului: Gel alb cu scilpici albe, mari cu reflexe holografice, cu stralucire intensa. Gel alb intens cu un nivel de luciu extrem de ridicat si cu gradul de acoperire foarte puternic. Poate fi utilizata atat pentru french alb stralucitor, cat si pentru modele din gel. Gelul se usuca in lampa UV timp de 2 minute. 

 photo latinoglitter_zps5afdbb60.jpg
  photo latinoglitter2_zpsd8c7e1a5.jpg


După ce aţi văzut pozele mele vreau să vă arat AICI cum arată poza lor. E chiar mai frumos decât în descriere nu? Clar aş mai vrea câteva. Mă bate gândul să îmi iau unul dintre pachetele lor de AICI. Dar îmi e foarte greu să mă hotărăsc. Mai mult au aceleaşi geluri şi la gramaj mai mic 8 grame la 15 lei. Îmi doresc mult nuanţa Twilight.

Ce nu am spus despre acesta este faptul că pişcă un pic (da, da veşnica mea problemă) în rest îl ador şi cred că o să îmi ajungă o veşnicie. Dacă vreţi să cumpăraţi geluri de genul acestuia strict pentru manichiura proprie vi le recomand pe cele la 8 grame.

Şi acum să trecem la gelurile pe care nu le recomand. Mie nu îmi plac deloc!! Am tot văzut reclamă la ele pe facebook, ba unghiute făcute cu ele care arătau excelent, ba recomandări, etc. Eu le urăsc! Este vorba despre gelurile Tienda Euronagel.  Nu se întind bine şi sunt semi transparente. E nevoie de 30 de straturi ca să obţii o culoare opacă adică unghia de 5 cm grosime.

Şi în plus nu am idee ce e în neregulă cu ele dar curg. Nu ştiu cum pentru că nu le mişc deloc o lună de zile şi când vreau să iau un gel e scurs o grămadă sub borcanel. Le şterg de fiecare dată şi luna următoare mă lovesc iar de problema asta. Poate spuneţi că nu le închid bine, dar o fac. Le verific pe toate. Şi din atâta strâns am şi spart căpăcelul la câteva. Se vede şi în poze cât de murdare sunt, mai ales cel verde minty. L-am folosit o singura dată şi deja e pe jumătate gol.

Preţul acestora este de 18 lei pentru 5 ml de produs, dar mai bine de jumatate se pierde pe marginile borcanaşului, borcănaş ce îmi displace total. Spre deosebire de cel de la 2M Beauty care vine cu un căpăcel de protecţie acesta are un sigiliu gen "fineti" pe care îl îndepărtezi şi pa pa. Nu vreau să mai vorbesc despre ele am să pun direct pozele. Culori foarte dragute trebuie să recunosc.

 photo tiendaorange_zps63620f5a.jpg
 photo tiendamint_zps09c0385f.jpg
 photo tiendapeach_zps24fc10e1.jpg
 photo tiendapink_zpsa317a042.jpg
 photo tiendagreen_zps6ab8140c.jpg
 photo tiendagold_zps06cf3b32.jpg

Arată foarte bine nu? Dau bine la poză, dar pe unghii chiar nu îmi plac. Nu mai stau să caut denumirea fiecăruia pe borcanel pentru că doar ce m-am curăţat pe mâini de gel. Am să termin tot cleanserul doar curăţându-mi degetele. Dacă vă interesează vreo nuanţă mă sacrific şi o caut :)

Acum vreau să vă arăt şi doua geluri care mi-au plăcut. Erau trei, dar unuia văd cu am uitat să îi fac poză.. Sunt cu sclipici bineînţeles dar au o acoperire foarte foarte buna. Acestea nu curg aşa rău din borcanel.

 photo tiendaglittermulticolor2_zps353dbd9e.jpg
 photo tiendasilver_zps4f61c17b.jpg

Şi iar unul care mi-a displăcut. Trebuia să fie cu sclipici holografic. Aşa a fost, dar sclipiciul a fost foarte foarte fin şi foarte puţin. Nu se vedea deloc. Îmi pare rău că nu am apucat să îi fac poză decât după ce l-am îmbunătăţit eu cu mult mult sclipici de multe dimensiuni. Sclipiciul care se vede scurs pe marginile borcanaşului este cel originar. Da, da acela mărunt de tot!

 photo tiendaglitterholo_zpsf26f6bae.jpg

Ulimul gel este unul de la EzFlow, se găseşte în magazinele de cartier unde au produse pentru unghii. Credeam că o să fie o investiţie proastă, dar este chiar ok. 10 lei investiţi chiar bine. Din păcate era singurul cu sclipici pe care îl aveau.

 photo ezflow2_zps502d65c6.jpg

Un lucru valabil pentru toate gelurile de mai sus: trebuiesc toate amestecate foarte bine înainte de a fi folosite.
Cam atât pentru astăzi. Sper că am spus tot ce aveam de zis. Dacă am uitat ceva am să revin cu un update. Dacă aveţi sugestii sau întrebări vă rog să nu ezitaţi.
Ne vedem în partea a III-a!
Pupici!