Thursday, 4 April 2013

Beauty things I Suck at!!

Am tot citit acest tag la multe blogeriţe şi cum mă amuză foarte tare ce nu ştiu fetele să facă am zis să îl preiau şi eu. Poate se amuză cineva şi pe seama mea! Ar fi foarte multe de zis, dar m-am limitat la 5 lucruri la care nu mă pricep.

1. Pensatul. Sprâncenele mele sunt foarte dificile, am firul gros, luuung şi foarte închis la culoare (eu având părul blond închis - şaten deschis). Pe lângă asta în sprânceana dreapta am şi un mic zbârnel ca să îmi dea bătăi şi mai mari de cap. Nu ştiu cum dar orice le-aş face sprâncenele mele nu sunt niciodată simetrice. Uneori nici nu mai încerc pentru că nu o dată am smuls câte un fir, apoi încă unul şi tot aşa până era să rămân fără sprâncene. Cel mai bine le corectez prin fard.

2. Aranjatul părului. Părul meu e imposibil: lung, rar, fără volum, fir subţire şi moale. Nu are nici un fel de formă niciodată şi orice i-aş face nu stă. Buclele îmi stau câteva ore, o zi doar dacă stau toată noaptea cu bigudiuri micuţe în cap. Nu ştiu să îmi fac nimic altceva în afara de îndreptat cu placa şi pus bigudiuri. O dată am reuşit să îmi fac fundiţă gen Lady Gaga. Yey! Încă sunt mândră de isprava mea. (Secret. Să vă spun cu ce mi-am umplut cele două bucle de la fundiţă pentru că statea pleoştită ?? Hartie igienică!)

3. Aplicarea rujului. Aici e durere!! Şi durere mare gen durerea de masea :)) Am cele mai imposibile buze, una mică şi una mare! Orice aş face şi oricum aş încerca să le conturez îmi e imposibil să le fac să semene cât de cât. Am doua picioare stângi când vine vorba de buze. Şi îmi plac rujurile atât de mult. Visez să pot purta ruj rosu, dar nu am decât să mă mulţumesc cu balsamul de buze incolor şi rujurile nude. Trist, trist..

4. Alegerea culorilor pentru machiajul ochilor. Nu ştiu cum dar mai mereu când încerc să fac "altceva" mă trezesc machiată cu nişte culori de te doare capul. Fac nişte combinaţii de te ia groaza şi le blenduiesc până iese căcăniu. Aşa că merg mereu pe banalele mele tonuri de maro.

5. Urăsc să mă spal pe faţă! Am mai citit asta la câteva fete şi am rămas surprinsă că nu sunt singura. Credeam că sunt eu nebună. Mă spal pe faţă doar când fac duş în rest ma demachiez. Parcă îl şi aud pe tata dimineaţa: Spala-te pe faţă ca să te trezeşti! Da, da.. Poate altă dată.

Cam acestea ar fi lucrurile la care nu mă pricep deloc.Voi la ce capitol nu staţi prea bine? Aştept răspunsurile voastre în secţiunea comentarii.
Pupici!