Thursday, 11 April 2013

Empties of the month. Martie!

Ador genul acesta de posări şi iată că am hotărât să preiau şi eu rubrica Empties of the month. Am început un fel de project pan, nu cumpăr nimic până când nu termin alt produs. Bineînţeles că am dat greş deja de câteva ori pentru că de câte ori ajung în DM nu mă pot abţine.
Luna aceasta am fost cuminte, am terminat destul de multe produse însă nu ştiu ce am făcut cu ambalajele aşa că am doar 5.

 photo emptiesmarchcopy_zps75d0228d.jpg
++++ Cremă de corp Balea cu zmeură. E love love love! Miroase delicios pe corp şi persistă destul de mult parfumul. La capitolul hidratare nu e genială, dar pentru parfum am trecut peste acest aspect.

+++++ Gel de duş Yves Rocher - Brazilian coffee este gelul meu de duş favorit din toate timpurile! Are un parfum exagerat de plăcut, un fel de prajitură cu ness sau ceva de genul. Nici nu mai ştiu câte am terminat până acum. Am rezerve oricum şi clar îmi mai cumpăr.

+++ Cremă nutritivă Gerocossen. Un produs bun şi ieftin.

+++ Vichy Aqualia Thermal. Am avut doar o mostra de 15 ml. Un produs bun, dar nu aş da banii pe produsul full size.

------ Ivatherm - Loţiune micelară. Dezamăgire totală şi clar nu aş mai da banii pe ea a doua oară. De câte ori m-am demachiat de atâtea ori am arătat ca un urs panda şi a trebuit să ma demachiez cu altceva. Nu demachiază nici măcar un strat banal de rimel fără să mi-l întindă pe toată faţa. Bioderma all the way!

Voi aţi reuşit să terminaţi din produse sau aţi cumpărat şi mai multe? Mie îmi este foarte greu să nu cad pradă tentaţiei aşa că evit să intru în magazine cu produse cosmetice.
Pupici!