Tuesday, 23 April 2013

Kaella - Gentute din piele lucrate manual

Bună fetelor!
Pentru astăzi am pregătit un articol scurt aşa ca de sâmbătă, deşi azi e marţi. Nu vreau să vă arăt decât două produse drăguţe făcute manual de Kaella, o gentuţă şi o ramă foto. De gentuţă m-am îndrăgostit imediat ce am văzut mai multe poze în magazinul ei de pe Breslo. Cum să nu te îndrăgosteşti de ea când are un fluture aşa frumos pictat manual? Din păcate nu am reuşit să fac nişte poze foarte bune pentru că fundalul lasă de dorit, grădina mea fiind un şantier.

 photo geantaflu3copy_zps72f0a296.jpg
  photo geantaflu2copy_zps20b2856e.jpg
  photo geantaflu1copy_zpscdb924f5.jpg

Nu că e foarte drăguţa gentuţa? Se pot realiza în tot felul de culori, dar aceasta a fost alegerea mea şi drăguţa de Kaella parcă mi-a citit gândurile. A ieşit exact cum îmi doream, deşi ezitasem mult în privinţa culorilor. Detaliile aurii fac toţi banii.

 photo ramaorhideecopy_zps13f0c900.jpg

Şi această ramă foto realizată tot de ea cu orhidee presate, dar primită cadou de la o bună prietenă. Mulţumesc!
Vă plac produsele handmade? Dacă vreţi să vedeţi mai multe gentuţe vă invit să accesaţi magazinul Kaella de pe Breslo şi dacă vă plac nu ezitaţi să daţi like paginii sale de Facebook de aici.
Pupici!