Saturday, 6 April 2013

O noua achizitie. Fossil.

O postare light aşa ca de sâmbătă, vreau doar să vă arăt noua mea achiziţie în materie de ceasuri. Vroiam să îmi cumpăr un ceas, dar tot amânam momentul ziceam că nu îmi trebuie, că îmi cumpăr altceva de banii aştia. Ba vroiam paleta Naked, ba ceas, ba haine, ba bijuterii, ba ondulator, ba perie rotativă, ba geluri uv, ba etc. Ştiu.....vreau multe, dar aş da faliment foarte repede dacă mi-aş cumpăra şi o mică parte din tot ce îmi doresc. 

Mi-a fost destul de greu să mă hotărăsc ce vreau, dar Miu Miu m-a ajutat cu outfiturile ei ce includ mereu câte un ceas Fossil.  Deci ceas a fost să fie!

 photo fossilcopy_zpsa8c293de.jpg
 photo fossil1copy_zpsab55942a.jpg

Am optat pentru un model din colecţia Boyfriend pentru că mereu am fost atrasă de ceasurile bărbăteşti. De obicei cele de damă sunt pline de pietricele şi îmi displace total chestia asta. A costat 530 lei şi îl ador! Clar vreau mai multe!

Vouă vă plac ceasurile? 
Optaţi pentru modele micuţe şi feminine sau pentru cele mai masculine?