Sunday, 30 June 2013

Spumant Lush - Dorothy Bubble

După o lungă perioadă de aşteptare iată că  în sfârşit baia mea este dotată cu cadă. Cei care mă cunosc ştiu că urăsc cabinele de duş şi că am aşteptat aproape un an pentru a avea iar cadă. Tare dor îmi era de un răsfăţ ca la carte cu tot felul de uleiuri, spumante sau mai ştiu eu ce. Dacă nu v-aţi dat seama deja vă anunţ că urmează o serie de postări numai cu produse pentru baie. Primul pe listă este un spumant de baie solid de la Lush - Dorothy Bubble. Din păcate nu mai reţin preţul exact, undeva între 25 şi 30 de lei, dar eu consider că îi merită. Preţurile produselor Lush sunt un pic mai mari, dar din când în când chiar se merită un răsfăţ mai ales că scot mereu produse noi pe piaţă care de care mai tentante. Şi în plus până acum nu am fost dezamăgită de niciun produs Lush.

 photo lush_zpseb892b57.jpg
 photo lush1_zpsd3272b9b.jpg
 photo lush2_zps96b1d631.jpg

L-am folosit conform instrucţiunilor, l-am zdrobit şi l-am presărat în cadă şi apoi am aşteptat ca un copil mic să apară spuma. Mi-a fost teamă ca nu cumva spuma să nu ţină suficient de mult şi ca la sfarşitul băii să nu rămână spumă deloc în cadă, dar nu au fost probleme, ba din contră abia am reuşit şă mai scap de ea.

 photo lush3_zps0d07421f.jpg
 photo lush4_zpsaa956f79.jpg
 photo lush5_zpsb7c5ec77.jpg

A fost o baie relaxantă şi foarte plăcut parfumată. Mi-a plăcut la nebunie şi clar o să încerc şi altceva. Ce mă tentează acum este spumantul de baie Rocket.

Vă plac produsele Lush?
Ce aţi încercat de la ei?
 Eu aş încerca toate produsele dacă mi-ar permite bugetul!