Saturday, 6 July 2013

Ce testez eu? Paula's Choice.

De ceva timp mă deranjează din ce în ce mai tare prezenţa punctelor negre pe nas şi bărbie. Nu am avut niciodată mari probleme ale tenului, dar de câteva luni simt că punctele negre au început să invadeze şi mai mult teritoriul. Perioada aceasta coincide şi cu faptul că sunt în renovări şi stau mai mereu în praf, dar dezastrul din casă se va încheia curând, însă nu şi problema punctelor negre extrem de încăpăţânate. Am tot studiat  şi am ajuns la concluzia că ar trebui să încerc un exfoliant chimic. Am citit o grămadă de review-uri pozitive pentru produsele Paula's Choice care de care mai tentante, dar înainte de a comanda produsele full size am zis să încerc nişte mostre. Dacă tot investesc măcar să mă asigur că produsele mi se potrivesc. Am luat legătura cu Corina Allan şi am si dat comanda. O recomand cu toată încrederea, a fost foarte promptă şi în două zile mostrele deja ajunseseră în posesia mea.
 photo paulaschoicemostre_zps9c1e7f11.jpg
Am început deja să le testez, dar am să revin cu impresiile după. Tot atunci am să hotărăsc şi care dintre ele le voi comanda full size.
Voi aţi încercat produsele Paulas Choice? Vă tentează?
Ştiţi alte remedii pentru punctele negre?