Sunday, 22 September 2013

Cum arata unghiile tale dupa ce le-ai dat jos gelul?!

Am avut unghii cu gel câteva luni bune până m-am hotărât ca vreau unghiile scurte. Mă plictisisem să am acelaşi model timp de 3 săptămâni, o lună şi parcă îmi era dor de colecţia mea de oje, părea aşa tristă..
Zis şi făcut! Am luat o pilă şi am început această operaţiune migăloasă. Am încercat pe cât posibil să pilesc doar gelul nu şi unghia mea naturală aşa că pe alocuri am mai lasat câte un strat subţire de gel. Vă avertizez că urmează imagini şocante pe care cele slabe de inimă nu ar trebui să le vadă!

Aşa arată unghiile mele după ce am terminat operaţiunea de pilit! Personal mă aşteptam la ceva mult mai rău, unghiile sunt doar puţin mai subtiri şi au un aspect neplăcut. Pozele sunt făcute în august, iar până astăzi mi s-au regenerat cam până la jumătate. Surprinzător a fost faptul că nu mi s-au rupt deşi nu le-am ţinut tăiate din carne ca în poze. Mă aşteptam să mi se exfolieze şi să mă agaţe încontinuu, dar se pare că m-am înselat.
 photo geljos1_zps30a97d19.jpg
 photo geljos2_zps9b93d6fd.jpg
Aşa arată după ce am aplicat trei straturi generoase de gel de constructie cu calciu de la Kallos. Par sănătoase tun, dar noi ştim ce se ascunde sub. Îmi place la nebunie acest gel de construcţie, îl folosesc mai tot timpul ca bază, exceptând momentele când îmi fac unghiile în culori deschise pentru că după cum se vede si în poze dă o nuanţă galbenă unghiilor.
 photo geljos3_zps7fd89475.jpg

 photo geljos4_zpsb880d812.jpg

Am auzit de la foarte multe persoane că au avut unghiile distruse după experienţa gelului, dar mie nu mi se pare aşa grav. Sau sunt eu subiectiva?
Voi ce părere aveţi? Aveţi unghii cu gel? Vă e teamă de momentul când va trebui să le daţi jos?
Sau nu vă puneţi de frica aceasta?
Aştept părerile voastre.
Pupici!