Tuesday, 24 September 2013

NOTD - My First OPI - Stay The Night

My first OPI! Yay! Nu multă lume ştie, dar numele meu real este Alexandra, iar cum  în august a fost Sfântul Alexandru (da, există!) am primit de la iubitul meu prima mea ojă OPI. Deja este destul de pricepul în acest domeniu şi a ştiut exact ce să ia şi de unde fără ca eu să bănuiesc ceva sau să îi dau vreun indiciu. Me so proud :D

Oja face parte din colecţia liquid sand şi are o denumire tare drăguţă Stay the Night. Mi se pare perfectă pentru acest anotimp, dar şi pentru iarnă şi primăvară (poate şi vară?). Mi se pare o ojă greu de descris în cuvinte, este foarte deosebită, baza este mov prună aproape negru cu textură nisipoasă, dar nu este foarte grunjoasă, aspect ce îmi place pentru că altfel aş fi tentată să îmi ating unghiile mereu. Conţine şi un glitter rozuliu movuliu pe care îl ador. Ador cam orice ojă ce conţine glitter!

Ca rezistenţă pe mine mă ţine cam 4 zile după care începe să se decoloreze la varfuri, nu sare ci pur şi simplu se decolorează vărfurile. Chiar rezistă foarte bine având în vedere că la acest gen de ojă nu putem folosi niciun fel de top coat.
Cam atât despre ea, vă las cu pozele.
 photo opistn_zps46aeb49a.jpg
 photo opistn2_zpsf9e46645.jpg


 photo opistn1_zps57c8d2eb.jpg
 photo opistn7_zps243e17cd.jpg
 photo opistn6_zpsb7febf66.jpg
 photo opistn3_zps58f19dbf.jpg
 photo opistn4_zps3e4e9f29.jpg
 photo opistn5_zps079abd70.jpg
Cum vi se pare?
 Eu o iubesc şi deşi acum port altceva pe unghii mi le-aş reface cu aceasta!
Pupici!!