Friday, 20 September 2013

Review Montagne Jeunesse Masca de fata cu Aloe Vera si Ceai Verde

Acum ceva timp am susţinut pe Facebook un concurs cu produse Montagne Jeunesse şi tot atunci am testat si eu câteva măşti de faţă. Nu ştiu de ce mai folosesc cuvântul testat pentru că de când am descoperit acest brand am tot folosit măştile lor pentru ten. Preferatele mele sunt cele peel-off pentru că se curăţă uşor de pe ten, dar la capitolul beneficii  mi-au plăcut toate. Din când în când ador să mă rasfăţ cu o baie fierbinte şi o mască revigorantăurmate apoi de un binemeritat somnic.
Vă ataşez o imagine cu descrierea produsului, dar şi cu ingredientele pentru fetele interesate.
 photo montag4_zpsf587e908.jpg

Această mască a fost foarte interesantă pentru că nu mai folosisem nimic în genul acesta şi nici nu ştiam ce aşteptări să am. Dar bineînţeles că nu m-a dezamăgit! A fost foarte amuzant să o folosesc şi mai ales să îmi fac poze şi clar ramân fidelă acestui brand pentru că încă nu am găsit ceva care să nu îmi placă mie sau tenului meu.
 photo montag2_zps68bd1c52.jpg
 photo montag3_zps4cd4564d.jpg
 photo montag1_zps10120e9b.jpg
 photo montag5_zps6c43b553.jpg
Pupici!