Monday, 18 November 2013

Jurnal de dieta. Saptamana 1. Impresii si rezultate.

Ei bine iată ca a trecut prima săptămână din aşa zisa dietă. Voi începe prin a vă spune că mă simt foarte foarte bine, nu m-am înfometat deloc şi cel mai important nu am simţit nevoia de pâine la nici-o masă. Totuşi am mancat o felie de pâine joi la micul dejun pentru că mama şi-a făcut pâine prajită şi mirosea atât de bine în toată casa încât nu m-am putut abţine.

Deci să vă spun cu ce am dat greş săptămâna asta în afară de acea felie de pâine prăjită. Cel mai important este faptul că am baut o doză de cola cam în fiecare zi, cola este şi motivul pentru care m-am îngrăşat în primul rând. Damn you cola!! La fel, dimineaţa îmi beau cafeaua îndulcită cu o linguriţă de zahăr, am încercat cu îndulcitor, dar nu îmi place de niciun fel. În afară de asta am fost destul de cuminte am mancat doar un biscuite şi două pătrăţele de ciocolată, dar în zile diferite.

Şi cu toate acestea rezultatele au apărut! Yaay!! Lunea trecută aveam 57.7 kg, iar în dimineaţa aceasta am 55.2, adică am slabit 2.5 kg într-o săptămână. Am slăbit mult mai mult decât mă aşteptam, eram mulţumită şi cu 1 kg în minus, dar 2.5!? În cm nu cred că am de gând să mă măsor pentru că la burtică slăbesc cel mai greu şi nu vreau să fiu dezamăgită.


Mesele mele:
+ Micul dejun il iau de obicei undeva între 9 şi 9:30 şi constă în iaurt degresat cu un pic de telemea de capră şi fulgi de porumb;
+ Prânzul îl servesc cam pe la ora 13:00 şi constă în carne de pui, curcan sau peşte şi o tonă de legume trase la tigaie; Din păcate nu am un cântar să vă pot spune exact cantităţile, dar am în plan să îmi cumpăr unul săptămâna aceasta;
+ Cina din păcate o servesc după ora 19:00 pentru că atunci scap de la muncă, iar meniul ori este similar celui de la prânz, ori o salată mare şi o bucăţică de carne de pui. Când nu mi-a fost prea foame am mâncat doar un iaurt.
+ Între mesele principale mai ciugol puţin, ba un fruct, ba un morcov depinde ce am la dispoziţie.

Cănd citesc aceste câteva rănduri chiar mi se pare că mănânc puţin, dar credeţi-mă chiar mă satur şi tona aceea de legume este foarte diversificată. Doar săptămâna aceasta am mâncat: ciuperci, morcovi, roşii, castraveţi, salată verde, varză, ridichii, ridichie neagră, ceapă, ceapă verde, usturoi, ardei, vinete, conopidă, porumb şi germeni de tot felul.

Ca să mă credeţi pe cuvând vă ataşez şi câteva poze cu meniurile mele. Mie una mi se par delicioase pentru că iubesc din tot sufletul legumele. Cred că aş putea să mănănc numai legume mai ales că la gătit îmi place să adaug adaug tot felul de mirodenii şi sos de soia, muştar dijon, paste de ardei iute sau pastă wassabi.

 photo dieta2_zpse5db7b72.jpg
 photo dieta3_zps301e7026.jpg
 photo dieta4copy_zps89ae0afa.jpg
 photo dieta1copy_zps2110d892.jpg
 photo dieta_zps1b4986c7.jpg
 photo dieta5copy_zps4121fe82.jpg


Arată bine nu? Cel mai bine a arătat masa de sâmbătă când a fost ziua de răsfăţ. Am mâncat spaghetti carbonara, dar de atâta poftă am şi uitat să le fac poză. Poate sâmbăta viitoare când îmi voi face lasagna şi mă voi răsfăţa cu pannetone. Abia aştept!

Cam asta ar fi ceea ce aveam eu de zis, promit ca săptămâna viitoare să nu mă mai lungesc atât ci să vă spun doar rezultatele şi câteva poze cu mesele mele.
Voi aţi încercat o dietă de genul acesta? Aţi avut rezultate? Aveţi ceva sfaturi pentru mine?
Aştept răspunsurile voastre. Pupici!