Friday, 15 November 2013

Jurnal de dieta?! Ziua 1

Bună fetelor! Astăzi vreau să vă vorbesc despre un subiect foarte, foarte mediatizat și anume dietă. Știm toate ce presupune o dietă, în teorie cam toate suntem experte, dar la practică puține excelează.
Eu mi-am propus să acord mai multă atenție pentru ceea ce manânc. De ce? Cred că știm cu toate de ce și cât de dăunătoare pentru sănătate și greutate sunt multe produse pe care le consumăm.
Nu vreau ca această postare să devină plictisitoare sau să mă consider eu expertă în nutriție, ci doar să îmi expun aici impresiile și rezultatele care sper să apară cât mai curând.

De luni am început să am grijă ce consum. Nu ţin o dietă anume pentru că mi se pare aproape imposibil să mă ţin de ea timp îndelungat. Am încercat dieta dukan pentru două săptămâni, am slăbit 4 kg, dar între timp le-am pus la loc. Aşa că de data aceasta am să încerc să îmi schimb modul de alimentaţie.
Pentru început am să vă spun ce NU consum:
- zahar și dulciuri de orice fel;
- grasimi sau carne grasă;
- pâine;
- sucuri de orice fel; exclud aici sucurile naturale;
- alcool.
Pasul următor este sportul. Aceasta este cea mai complicată parte pentru mine pentru că sunt o persoană leneşă de fel. Aşa că nu am să ţintesc foarte sus pentru că ştiu bine în ce mă bag. Am încercat deja programe precum Insanity, Hip Hop Abs sau 30 Days Shred, dar clar nu sunt de mine. Mă rezum la exerciţii clasice gen abdomene, genoflexiuri, tentative de flotari şi dans haotic. Aş încerca să fac şi exerciţiile din filmuleţul acesta faimos cu 8 min abs, dar nu cred că mă voi ţine de el.



Pentru a îmi da un impuls am fost în Decathlon şi mi-am cumpărat şi câteva chestiuţe roz şi drăguţe. O salteluţă ce îmi este foarte utilă la abdomene, doua haltere pentru tonifiere de 0,5 kg pe care le utilizez la dansul haotic şi o bandă elastică pentru streching cu care nu am reuşit decât să mă pleznesc de câteva ori. Dar deh sunt abia în prima săptămână..

 photo haltere_zpse84f2fd5.jpg

Ce manânc? Legume şi fructe de orice fel, carne slabă, iaurt şi cereale. Poate pare puţin, dar la ce varietate de legume şi fructe găsim pe piaţă mie nu mi se pare puţin deloc.

Impulsul de care am nevoie pentru a duce la capăt această dietă este sâmbăta. Ce se întâmplă atunci? Ei bine sâmbăta am voie să dau greş, pot mânca o prăjitură, o îngheţată sau ceva bun de mâncare cum ar fi pastele pe care abia aştept să le mănânc mâine.

Ca să nu o mai lungesc mult vă spun că greutatea mea luni era de 57,7 kg şi deja am mai puţin, dar despre asta vorbim luni când vă arat rezultatele după prima săptămână.

Cam asta a fost pentru astăzi, dacă aveţi sfaturi sau întrebări nu ezitaţi să le lăsaţi la secţiunea comentarii.
Pupici!!