Monday, 9 December 2013

Cadouri de Craciun de pe Borealy.ro

Bună fetelor! Iată că a venit şi luna decembrie, luna cadourilor cum îmi place mie să o numesc, sărbătorile se apropie cu repeziciune şi iată că a început febra cumpărăturilor. Este o perioadă din an pe care eu o îndrăgesc foarte mult, ador să dăruiesc, dar şi să primesc tot felul de cadouaşe. Aşa că astăzi vă voi arăta câteva idei de cadouri pe care le puteţi face celor dragi, dar şi un mic wishlist personal.

În fiecare an când vine vorba de a face cadouri mă gândesc şi mă răzgândesc de zeci de ori înainte de a cumpăra ceva şi sunt sigură că nici anul acesta nu va fi diferit deloc. Problema cea mai mare intervine atunci când magazinele sunt pline de cumpărători şi cu cât ne apropriem mai tare de Crăciun cu atât devine mai aglomerat. Aşa că astâzi vă voi arăta o alternativă mult mai bună şi anume shoppingul online.

În magazinul Borealy.ro am găsit o mulţime de idei de cadouri pentru Crăciun, dar tare greu îmi este să mă hotărăsc doar la câteva. Găsim aici cadouri pentru toate gusturile, dar şi pentru toate buzunarele.

Pentru bărbaţii din viaţa noastră avem o mulţime de variante de unde putem alege. Spre exemplu vă ofer varianta unui Cadou Wine for Christmas ce conţine:
- Suport Crăciun sticlă de vin;
- O Sticlă de vin Melino Chianti + figurină Moş Crăciun pentru gâtul sticlei;
- 2 pahare de vin decorate manual;
- 3 globuri Santa incasabile.



Nu că arată adorabil? Cu acest cadou sigur mi-aş mulţumii părinţii, ma rog mai mult pe tata, dar vă pot arăta şi un cadou special pentru mama mea cu o denumire la fel de specială Gold Swarovski Gift ce conţine o  sticlă de şampanie Osterreich Gold Infuhr, cu foiţe de aur de 23 karate, comestibile, o cutie de praline Schogetten Gold şi un pandantiv Swarovski în formă de inimă!



Trebuie să recunosc că acest cadou ar merge şi pentru mine, dar cred că mi-ar părea tare rău să consum aşa şampanie. Şi pentru că tot spuneam că mi-ar plăcea şi mie vreau să vă mai arăt încă două cadouri pe care mi le-am ales pentru wishlist din categoria Bijuterii Borealy.


Acest set de două inele superbe care ar trebui să fie inel de logodnă şi verghetă, şi deşi nu mă mărit tot mi le doresc. Să nu mai spun că setul se numeşte Solitaire Princess. E pur şi simplu perfect!! 

Cam asta a fost pentru ziua de astăzi. Vă plac cadourile alese de mine? Voi ce aveţi în plan să cumpăraţi pentru cei dragi?
Vă urez spor la cumpărături şi cat mai multe cadouri. 
Pupici!!