Monday, 2 December 2013

Jurnal de dieta (2)

Bună fetelor! Au mai trecut două săptămâni din aşa zisa mea dietă şi iată că am revenit cu rezultatele. Înainte de a vă spune rezultatele vreau să clarific câteva chestii. Ce scriu eu aici este fix titlul acestei postări şi anume un jurnal, nu vă spun ceea ce ar trebui să faceţi pentru a slăbi ci ceea ce fac eu. Nu spun că folosesc cele mai bune metode sau că sunt nutriţionist, antrenor de fitness sau mai ştiu eu ce. Poate vă întrebaţi de ce fac public acest jurnal? Ei bine fiecare comentariu mă face să mă ambiţionez şi să încerc pe cât posibil să mă ţin de această dietă. E ca un fel de promisiune de care trebuie să mă ţin.

Şi pentru că am clarficat aceste aspecte putem reveni la rezultate. Spre deosebire de prima săptămână când am dat jos 2.5 kg,  în a doua am slăbit mult mai puţin, 0,6 kg ajungând la greutatea de 54.6.
În a treia săptămână trebuie să vă mărturisesc că nu am fost cuminte deloc. În primele zile am ajuns pănă la 54.2, iar după am mâncat puţin haotic. Ce înseamnă haotic pentru mine: am fost la Mc de două ori şi am mâncat păine şi prăjituri. Am spus cumva puţin haotic? Trebuia să spun haotic rău de tot. Şi aşa am ajuns înapoi la 54.5 kg.

Ca să mă pedepsesc m-am apucat de 30 days shred cu Jillian şi ma simt excelent! Nu credeam că voi spune vreodată asta! Despre 30 days shred vom vorbi altă dată căci vă pregătesc o postare separată ce include şi poze before and after.

Ce vreau să vă mai spun este faptul că regret că nu m-am măsurat pentru că dacă la cântar nu se vede, în centimetrii se observă cu ochiul liber diferenţa. Ba chiar încep să simt cum se formează muschiuleţi. He he.

Cam atât despre rezultatele mele de până acum. Următorul jurnal de dietă îl voi scrie peste o lună când sper să fiu mai aproape de cele 49.9 kg pe care mi le doresc.

Până atunci pupici şi succes fetelor care ţin dietă! Aveţi grijă la ce mâncaţi de sărbători!