Tuesday, 1 April 2014

NOTD - Gel Nails - Blossom

Bună dragilor! Fac ce fac şi iar nu ma ţin de cuvânt să postez aşa cum ar trebui. Nu ştiu cum alte bloggeriţe reuşesc să aibă grijă de un blog cu un job full time ce le ocupă pe puţin 8 ore, dar eu pur şi simplu nu reuşesc. Aşa că bravo fetelor! Respect vouă!
Pentru azi am pregătit câteva poze cu noua mea manichiură, din lipsa de timp m-am întors iar la unghiile cu gel şi nu regret deloc. Aşa ştiu că cel puţin doua săptămâni nu duc grija unghiilor.
 photo gel_zpsf5045aae.jpg

 photo gelll_zpsb33d4be4.jpg
 photo gelllll_zps93b9894c.jpg
 photo gell_zpsed65f055.jpg
Cum vi se par? Am ales un model primăvăratic de french cu sclipici şi accente pe inelar.  Pentru floricică m-a inspirat caisul unei vecine care arată superb înflorit.
Ce doresc să vă mai transmit eu astăzi este faptul că am dat drumul paginii Toxic Cupcake Handmade ca să nu mai încarc blogul cu postări handmade şi vă invit să mă ajutaţi cu un like.
 photo roses_zps24d1aa76.jpg

Acesta este proiectul de care mă ocup în prezent! O multitudine de trandafiri. Zilele următoare veţi vedea şi rezultatele.
Pupici dragilor!!