Friday, 31 October 2014

NOTD - Bloody Halloween Nails + Tutorial

 photo blhw_zps4d74d919.jpg

Bună dragilor!

Nu am mai făcut de foarte mult timp o postare de Halloween nu? Aşa că am zis că e momentul să vă arăt cum se face manichiura pe care o voi purta zilele acestea. Este o manichiură foarte simplă şi foarte rapidă, în principiu inversăm cam toţi paşii pe care îi facem la o manichiură normală.

De ce avem nevoie: un base coat, o ojă albă sau nude şi mai multe nuanţe de roşu. De această dată nu vom folosi top coat pentru că vrem ca sângele de pe unghii să pară cât mai autentic.


- după ce am curăţat unghiile aplicăm un strat de base coat şi aşteptăm să se usuce. În niciun caz nu folosim cremă de mâini sau ulei pentru cuticule.

- aplicăm 2 straturi din nuanţa aleasă, alb, nude sau gri. Eu am ales două nuanţe nude. Spre deosebire de manichiura normală acum chiar nu contează cum aplicăm oja, de data aceasta chiar arată mai bine dacă sunt mai mâzgălite :) Pentru asta eu am asteptat foarte putin sa se coaguleze oja pe unghie după care am mai dat o dată cu pensula goală peste pentru a întina straturile.
 photo blhw6_zpse0516b8f.jpg
- acum aplicăm pe cuticulă puţin mov şi după începem cu nuanţele de roşu având grijă să aplicam nuanţa cea mai închisă la baza unghiei inclusiv pe cuticulă, doar e sânge nu? Nu aplicăm normal ci doar tapotăm cu vârful pensulei ici colo. 
 photo blhw5_zpsf5dd409a.jpg
 photo blhw4_zpsc74657b2.jpg
 photo blhw3_zpsb2a4d986.jpg
 photo blhw2_zps27f55e5a.jpg
Si voila! Manichiura de Halloween este gata. Pentru un plus de autenticitate am aplicat pe degete un fard mov şi negru peste puţin NYX Jumbo alb. Creepy hah?
 photo blhw0_zps76a03069.jpg
 photo blhw1_zps9426419e.jpg

Cum vi se pare? Simplă şi de efect nu?
Voi ce model de manichiură purtaţi de Halloween?
Kisses and Happy Halloween!!