Monday, 27 October 2014

Philips Lumea bun venit in lumea mea.

Bună ziua dragile mele!

Mai ţineţi minte promisiunea facută aici?

Mai ţii minte dragă Philips Lumea că ţi-am promis că te voi avea? Iată că m-am ţinut de promisiune şi mi-am făcut cadoul mult dorit. Pot spune că uitasem de acest produs, dar de îndată ce l-am zărit la reducere la Emag dragostea pentru acesta a revenit. Am numărat repede ce bănuţi am şi am început să rasfoiesc bloguri în cautarea unui review care să mă convingă că merită cumpărat sau din contră că este o risipă de bani. Am citit vreo două zile la rând şi nu am ajuns la nicio concluzie. Ce să fac? Am decis să îl cumpăr pe riscul meu şi să îi fac un review exact aşa cum merită, cu poze înainte şi după căci asta am cautat şi nu am găsit nicaieri!

A intrat în posesia mea de câteva zile, dar nu am vrut să îl încerc înainte de a face această postare, postare ce vrea să fie un fel de unboxing pentru că sunt mega entuziasmată de el.

Am ales modelul SC2004/11 pentru că avea reducere de 25% (şi pentru că era roz) aşa că am dat pe el 1499 lei şi momentan nu regret niciun leuţ. Comanda a ajuns a doua zi dimineaţa şi de atunci ard de nerăbdare să îl folosesc. 

Aşadar ce se ascunde în cutia Philips Lumea?
+ Sistemul de epilare cu IPL pentru acasă Philips Lumea;

 photo ipl1_zpsf414a921.jpg
 
 photo ipl2_zpsf014a790.jpg

+ Un accesoriu de corp pentru utilizarea sub linia gâtului de  4 cm2;
+ Cablul de alimentare. Am uitat să îi fac poză :)
+ O husă pentru depozitare, o lavetă;

 photo ipl4_zpsf7a3be0b.jpg

+ Manual de utilizare şi ghid de utilizare rapidă. Cel din urmă este chiar draguţ, îţi poţi monitoriza şedinţele de tratament notând în el.

 photo ipl5_zps89a8a477.jpg
 photo ipl6_zpsd05dfcec.jpg

Cam asta a fost. Acum ramane doar să studiez manualul de utilizare din scoarţă în scoarţă şi să mă apuc de prima şedinţă. Am emoţii, ţineti-mi pumnii!

Aţi încercat epilarea definitivă cu IPL?

V-ar deranja să vedeţi poze gen înainte şi după tratament?

Ne vedem mâine cu impresiile primei utilizări!

Kisses!