Tuesday, 25 November 2014

Cum se da jos gelul de pe unghii?!

Am observat că foarte multe fete caută pe blogul meu o modalitate de a îşi da jos gelul de pe unghiuţe. Am decis ca astăzi să le răspund la această întrebare. Ei bine există mai multe modalităţi de eliminare a gelului în funcţie de gelul care a fost folosit pentru construcţie:

+ Gelul de tip de tip soak off  se poate elimina folosind aceeaşi tehnică ca şi în postarea de aici. Mai exact învelim unghia în folie de aluminiu împreună cu o bucăţică dintr-o dischetă demachiantă îmbibată în dizolvant. Lăsăm să acţioneze cam 10 minute, iar după, teoretic, gelul ar trebui să se cureţe foarte uşor cu un beţişor pentru cuticule. Dacă s-a folosit un top coat pentru luciu, înainte de a înveli unghiuţele în folie de aluminiu, trebuie îndepărtat luciul prin pilire. Am spus teoretic deoarece nu deţin niciun gel soak off, doar ojă semipermanentă, iar tehnica aceasta funcţionează foarte bine la ea.

+ Pentru îndepărtarea celuilalt tip de gel avem mult mai mult de muncă deoarece acesta se îndepărteaza numai şi numai prin pilire. Putem folosi pile din hârtie sau pila electrică dacă avem una. Foarte important este faptul că gelul nu trebuie pilit în totalitate pentru a nu risca să ne subţiem unghia sau chiar să ne rănim. Aşa că mare atenţie, mai ales dacă folosiţi pila electrică! Plus că folosită la un număr de rotaţii prea mare riscaţi chiar arsuri grave!

+ A treia variantă ar fi să mergeţi la manichiurista unde vi s-a făcut construcţia sau aplicat tipsurile şi să plătiţi pentru un demontaj. Cred că această variantă este cea mai sigură!

Sper că v-am fost de folos!
O zi bună sa aveţi!
Pupici!