Friday, 28 November 2014

Dear Santa here's my Christmas wish list!

Mă uit în calendar şi am impresia că ceva nu e bine. Parcă nu a trecut atât de repede timpul, nu are cum să fie 28 noiembrie azi, adică să fie mai puţin de o lună până la Craciun!? Se pare că da! Clar este timpul să întocmim listuţa către Moşul, listuţa cadourilor pentru cei dragi şi să facem inventarul bănuţilor disponibili.

Spre surprinderea mea anul acesta nu prea am avut chef de cumpărături, de obicei adunam într-un an o mulţime de farduri şi fărduleţe pe care rareori le foloseam, dar îmi plăcea la nebunie să le am. Mă faceau să mă simt bine! Anul acesta am fost cuminte, am folosit ce aveam şi nu am mai exagerat deloc cu achiziţiile. Nu ştiu ce s-a întâmplat cu mine, nu am mai simţit că nu pot să trăiesc fără un produs anume ci m-am gândit dacă am întradevăr nevoie de el. De cele mai multe ori nu am avut! Dar sunt şi câteva chestiuţe de care am mare mare nevoie şi pentru ele îi voi scrie moşului o scrisorică poate e drăguţ şi consideră că am fost o fată destul de cuminte încât să le merit.

1. Un telefon nou! Telefonul meu intra deja la capitolul piese de muzeu aşa că am nevoie de unul nou. Studiez piaţa de câteva zile şi sunt pur şi simplu în ceaţă. Ce vreau eu nu cred că există. Vreau un telefon de dimensiuni reduse, design plăcut, procesor bun, RAMi suficienti şi accesibil ca preţ. Nu îmi place să investesc în telefoane şi nu suport noile modele de dimensiunea unei tablete.

2. O brăţară Pandora. Aceasta brăţărică plină de semnificaţii cu siguranţă mi-o voi face cadou de Crăciun împreuna cu un charm drăguţ. Veţi afla mai multe atunci când va fi momentul. Cred că o pot tăia deja de pe lista.

3. Paleta Naked 1 sau 2 de la Urban Decay. Mi-o doresc de ceva timp dar tot nu am pus mânuţa pe niciuna dintre ele şi probabil nu se va întâmpla nici anul acesta. Aş renunţa la absolut toate fardurile de pleoape pentru una dintre aceste palete, dar trebuie să mai aştept.

4. Două rujuri MAC! Spun două pentru că vreau unul nude şi unul burgundy. Nu vă spun ce nuanţe pentru că sunt mult prea multe care îmi plac şi ar dura cel puţin două zile să mă hotărăsc la o nuanţă exact. Cert este că vreau!

Cam asta ar fi listuţa mea, ştiu deja ce voi reuşi să îmi cumpăr şi ce se va amâna pentru anul viitor. Mă bucur totuşi că am reuşit să îmi doresc doar patru chestiuţe ce sunt total realizabile. Of Of ce cumpătată am devenit!

Voi aţi întocmai listuţa pentru moşul?
Credeţi că va fi darnic anul acesta?
Pupici!