Thursday, 27 November 2014

Impresii dupa prima sedinta de epilare definitiva cu Philips Lumea

 photo iplrez1_zps6c4de7be.jpg
Bună dragilor!

Ştiu că multe dintre voi sunt foarte curioase cu privire la rezultatele obţinute după prima şedinţă de epilare definitivă cu Philips Lumea aşa că am revenit cu rezultatele. Am făcut prima şedinţă acum o lună şi de atunci am aşteptat să crească părul mare şi "frumos" încât să puteţi observa cât mai bine rezultatul. Cea de-a doua şedinţă o voi face abia astăzi, deşi este recomandat să se facă la două săptămâni.

Îmi pare rău că trebuie să vă arăt părul de pe picioare şi nu mă simt deloc confortabil să fac asta, dar ştiu că numai aşa puteţi observa cu ochii voştri rezultatele. Am şi o poză de înainte de epilare, dar pe aceea o pastrez pentru mai târziu. Această poză este făcută la fix o luna de la şedinţa de epilare definitivă.

 photo ilprez2_zps52cf8c64.jpg

Am rămas plăcut impresionată de acest dispozitiv, nu mă aşteptam la niciun rezultat după doar o şedinţă de tratament, dar m-am înşelat. Se poate observa foarte clar faptul că pe anumite zone nu mai creşte niciun fir de păr, sau cresc firicele foarte subţiri. Observaţi diferenţa? Dacă aţi vedea piciorul întreg aţi spune că am o boală de piele ceva, arată foarte ciudat să ai spaţii unde nu mai creşte niciun fir de păr.

Momentan sunt mega mulţumită şi abia aştept să mai treacă încă două săptămâni, sunt optimistă că vara viitoare nu voi mai avea niciun fel de problemă!

Ce părere aveţi? Eu cred că poza spune mult mai multe decât aş putea eu să spun.
Aţi încerca/încercat epilarea definitivă?
Pupici!