Monday, 24 November 2014

Review incalzitor de ceara sau cum ne epilam acasa!?

Dintotdeauna am avut o problemă cu epilatul la salon, niciodată nu mi-a plăcut să mă duc să îmi expun zonele cu pilozitate în faţa nimănui, mai ales că pentru epilarea cu ceară parul trebuie să aibă cel puţin 5 mm. Aşa că de-a lungul timpului am încercat tot felul de metode de epilat acasă. Pentru astăzi am ales să vă prezint un încălzitor de ceară. Folosesc acest tip de încălzitor de cel puţin 6 ani, primul l-am avut de la o verişoară din Italia când această tehnologie încă nu ajunsese la noi. A funcţionat perfect până de curând când am reuşit să îi sparg capacul. Pentru că sunt fixistă şi nu suport ceva spart am hotărât să îmi cumpăr altul deşi cel vechi funcţiona perfect. Aşa că cel nou este numai bun de poze, după 6 ani de utilizare cel vechi nu avea nicio şansă să ajungă aici pe blog :).

 photo ceara3copy_zpscf075162.jpg

 Aparatul are un design simplu şi drăgut, l-am văzut pe mai multe nuanţe, dar l-am ales pe cel alb simplu. Mi s-a părut mie mai profi aşa. Rezervele de ceară se găsesc şi ele pe multe nuanţe, fiecare nuanţă fiind diferită şi cică adaptată pentru nevoile pielii tale ca de exemplu cea verde conţine extract de muşeţel şi este recomandată pentru primele epilări sau piele sensibilă şi cea galbenă (miere) recomandată pentru piele normală. Unele au chiar şi arome precum cea cu fructe de pădure sau cea cu ciocolată. Cel mai tare mă amuza cea cu foiţă de aur pentru că mă duce cu gândul la cu totul altceva, nu pot să îmi scot din cap faptul că are foiţă de aur în "ie" dacă ştiţi despre ce vorbesc.

Se foloseşte foarte simplu, se introduce rezerva de ceară, se ataşează cablul de alimentare şi apoi se bagă în priză. În momentul în care este introdus în priză veţi observa că se aprinde beculeţul din laterală, asta înseamnă că ceara începe să se încălzească. Pentru a ajunge la temperatura optimă este nevoie de aproximativ o oră dacă rezerva de ceară este întreagă. Aşa că trebuie să vă alegeţi din timp momentul în care doriţi să vă epilaţi. Pe mine nu mă deranjează timpul de aşteptare, am timp să fac un duş şi să îmi pregătesc spaţiul pentru epilare.

 photo ceara2copy_zps2fde0f94.jpg


Pentru epilat, pe lângă aparat şi rezerve de ceară mai aveţi nevoie şi de benzi de hârtie. Acestea se pot cumpăra tot din magazinele de specialitate şi vin gata tăiate sau la rolă. Eu le prefer pe cele la rolă deoarece pentru fiecare zonă în parte ai nevoie de o bandă de dimensiune diferită aşa că prefer să le tai eu.

Aveţi nevoie şi de un ulei pentru după epilat şi o cremă hidratantă. Eu folosesc clasica cremă de gălbenele, îşi ce treaba foarte bine, atât în a îndepărta reziduurile de ceară cât şi în a calma pielea. Ce folosiţi depinde foarte mult de tipul vostru de piele.

 photo ceara5copy_zps0f2d27e9.jpg


Cum se foloseşte:
- pregătim pielea pentru epilat, ea trebuie să fie perfect curată, uscată şi în niciun caz nu trebuie dată cu cremă. Un simplu duş este suficient;
- aplicăm pudră de talc pe zona ce urmează a fi epilată. Acest pas nu este obligatoriu, mai nou există rezerva de ceară ce conţine pudră de talc pentru o mai bună aderenţă;
- tăiem o bucată de bandă de hârtie de dimensiunea dorită;
- aplicăm o fâşie de ceară în sensul creşterii firelor de păr;
- peste fâşia de ceară aplicăm imediat banda de hârtie şi apăsăm uşor de-a lungul ei pentru a ne asigura ca nu există spaţii unde banda nu este lipită de ceară;
-smulgerea se face în sensul invers al creşterii firelor de păr, paralel cu zona epilată. În niciun caz nu trageţi în sus. Deasemenea operaţia se face dintr-o singură mişcare, nu vă opriţi din smulgere la mijlocul benzii, riscaţi să vă faceţi o negritură de toată frumuseţea.
- după terminarea procesului de epilare ne mai ramane decât să îndepartam reziduurile cu un ulei, să hidratăm şi să ne bucurăm de picioare catifelate.

Procesul mi se pare foarte simplu, este nevoie doar de puţină îndemânare şi atenţie. După câteva epilări cu siguranţă veţi deveni  un maestru al epilării şi veţi putea scurta puţin procedeul aşa cum fac eu. Atunci când îmi epilez mâinile aplic mai întâi ceara pe tot antebraţul nu doar o fâşie şi apoi îmi fac treaba cu o singură bandă de hârtie. Astfel scurtez procesul extrem de mult. Îmi ia maxim 10 minute pentru un epilat lung pe mâini.

Pentru câte epilări ne ajunge o rezervă de ceară? Vă ataşez o imagine cu rezerva de ceară după un epilat lung pe mâini. Aş putea spune că îmi ajunge cam pentru 8 epilări.

 photo ceara1copy_zpse3dd997d.jpg
 photo ceara4copy_zps3413fb00.jpg


Ingrediente ceară GLYCERYL ROSINATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, CERA MICROCRISTALLINA, MEL, BHT. Conţine două ingrediente cu risc scăzut.

Cât costă:
- încălzitor de ceară între 20 şi 80 de lei depinde de unde îl cumpăraţi. În magazinele gen chinezeşti cu tot felul de oje, accesorii, farduri, etc îl găsiţi şi la 20 de lei, site-uri între 50 şi 80 lei. Eu l-am cumpărat dintr-un magazin Kallos cu 50 lei. Calitatea aparatului este aceeaşi.
- rezervă de ceară 100 ml între 5 şi 9 lei;
- rolă 90 m aproximativ 30 - 40 lei;
- set de benzi 100 buc de 20 cm 10 - 15 lei;
Cel mai avantajos este să cumpăraţi un kit de epilat ce conţine tot ce vă trebuie, dar la un preţ mult mai avantajos decât dacă achiziţionaţi produsele separat. Am văzut kituri de la 80 la 160 lei.

Foarte important! 
*Nu recomand să încercaţi epilarea pe zona facială, axială şi inghinală. Se găsesc anumite rezerve de ceară cu un capăt mult mai îngust decât la cele normale care ar trebui să fie făcute special pentru aceste zone. Nu le-am încercat, deci nu pot să le recomand.
* Nu scoateţi rezerva de ceară din aparat până acesta nu se răceste, riscaţi să vă ardeţi.
* Curăţaţi mereu aparatul şi rezerva de ceară şi nu introduceţi rezerva dacă nu este perfect curată.

Ce părere aveţi despre epilatul acasă?
Vi se pare mai comod la salon?
Aţi încercat acest aparat?
Pupici!