Saturday, 8 November 2014

La Multi Ani Lana!! (2)

Anul acesta am fost atât de ameţită încât am uitat cu desăvârşire de postarea de  ziua de naştere a Lanei. Dacă aţi citit postarea de anul trecut aţi văzut că nu ştiu exact ziua ci doar luna. Aşa că luna septembrie, întreaga lună, a fost ziua ei, a împlinit 2 anişori. La multi ani Lana!!
Şi ca să înveselim şi mai tare ziua de sâmbătă haideţi să admirăm nişte poze drăguţe cu ea. Ştiţi doar că această postare este un pretext ca să invadez blogul cu poze cu drăguţa de Lana.
 .oO(m-ai orbit cu bliţul)
 photo lana3_zps00b90e26.jpg

 .oO(oare nu vede că dorm?! de ce îmi face poze la năsuc?!)
 photo lana5_zps60e79b05.jpg
.oO(mai bine dorm sub păturică, poate nu mă vezi şi mă laşi în pace cu pozele!)
 photo lana6_zps32c63c57.jpg
 .oO(astăzi nu te uiţi la nicio Vocea României! telecomanda e la mine, iar eu vreau să dorm)
 photo lana2_zps7987e3ac.jpg
 .oO(m-ai făcut atât de urâtă încât nu mai pot ieşi din casă)
 photo lana4_zps32a0194c.jpg
.oO(în sfârşit mi-a crescut blaniţa şi pot ieşi afară. dar prima dată să o spal frumos la fereastră.)
 photo lana1_zps7dcc9280.jpg
.oO(ce faci aici? scrii o postare despre mine?)
 photo lana7_zpscbecbda7.jpg
.oO(stai că vin mai aproape să vezi muza mai bine. e ok aşa?)
 photo lana8_zps85b9846b.jpg

Ce spuneţi? Nu-i aşa că este o drăguţa? Dacă vreţi să fiţi prietenă cu Lana să ştiţi că avem şi pagină de Facebook!

Voi ce animăluţe aveţi acasă?

Pupici!