Sunday, 16 November 2014

Manichiura cu gel - avantaje si dezavantaje.

Cred că toate femeile am trecut prin acele momente importante în viaţă în care am vrut să arătăm absolut impecabil şi tocmai atunci să ni se ciubească o unghie sau chiar să se rupă. Ce am făcut pentru următorul moment în care am vrut să arătăm impecabil? Am optat pentru unghiile în gel sau ojă semipermanentă să ne asigurăm că manichiura va rezista fără probleme.

Sunt însă şi doamne şi domnişoare care încă nu au încercat acest tip de manichiură. Pentru voi dragilor am întocmit această listă a avantajelor şi dezavantajelor manichiurii cu gel.

AVANTAJE 
1. Rezistenţa. Unghiile în gel sunt extrem de rezistente, deci clar un vis pentru persoanele ale căror unghii naturale se exfoliază, se rup şi nu ajung niciodată la o lungime potrivită;

2. Unghii lungi. Din unghii scurte poti avea unghii lungi, extrem de lungi (nu recomand) sau potrivite fără bătăi de cap şi fără a te mai strădui luni de zile;

3. Forma unghiilor. Un plus mare îl reprezintă faptul că îţi poţi schimba forma unghiei fără probleme, poţi opta pentru o formă rotunjită, pătrată, migdală sau chiar stiletto. Alegerea este a ta.

4. Modele variate. Aici totul depinde de priceperea şi talentul artistic al manichiuristei tale. Poţi purta adevărate capodopere de artă pe unghiile tale, modele minimaliste, floricele, ştrasuri, sclipici etc. Combinaţiile sunt pur şi simplu nelimitate;

5. French perfect! Cred că toate am visat la acel french perfect pe care îl vedem la fetele ce au manichiură în gel. Nu am văzut la nimeni acel french perfect obţinut doar din ojă;

6. Refacerea unghiilor rupte. Poate esti o fericită şi îţi păstrezi unghiile naturale lungi fără probleme, dar ce faci atunci când se produce dezastrul şi una din unghiile tale frumoase şi lungi se rupe? Ei bine îţi poţi reface doar unghia aceea în gel. Va arăta la fel? Sigur că da. Unghia se poate construi pe forma şi dimensiunea unghiilor tale într-o culoare cât mai asemănătoare şi astfel manichiura este salvată. Peste gel se poate aplica absolut orice fel de ojă;

7. Economie de timp. Cel puţin două săptămâni de manichiură impecabilă cred că spun multe.

DEZAVANTAJE
1. Pilirea unghiei naturale. Acesta este cel mai mare dezavantaj al manichiurii în gel, faptul că se pileşte unghia naturală şi astfel duce la subţierea acesteia. Multe persoane au impresia că gelul atacă unghia naturală, fapt total eronat. Gelul nu atacă unghia, problema vine de la pilitul unghiei naturale excesiv. Foarte important este faptul că multe manichiuriste pilesc unghia mult mai mult decât este nevoie, suprafata unghiei trebuie doar mătuită cu un buffer fin, nicidecum nu trebuie folosită pila electrică aşa că mare atenţie. Am văzut multe cazuri de unghii pilite extrem de mult, dintr-o unghie sănătoasă s-a ajuns la o unghie de grosimea foiţei de ceapă.
2. Raze UV ce duc la îmbătrânirea prematură a pielii. Acest dezavantaj poate fi remediat prin simpla folosire a mânuşilor speciale. Din păcate mai niciun salon nu posedă astfel de mânuşi, dar vi le puteţi achiziţiona voi de pe siteurile de specialitate.

3. Procesul de realizare a manichiurii durează destul de mult. În funcţie de modelul ales de tine, de tehnica folosită şi de tipul construcţiei, durata procedeului poate fi destul de lungă. În general durata este de 2 ore.

4. Provoacă dependenţă. Atunci când vezi că manichiura ta arată impecabil săptămâni la rând clar nu vei mai putea renunţa uşor la gel, mai ales că atunci când decizi să renunţi va trebui să aştepti luni de zile pentru a putea reveni la manichiura ta normală. Practic trebuie să aştepţi să crească toată unghia ce a fost afectată de pilire. Dacă vreţi să vedeţi cum aratau unghiile mele după ce am renunţat la gel intraţi aici.

Cam acestea ar fi avantajele şi dezavantajele la care m-am gândit eu. Am ratat ceva? Îmi puteţi spune experienţa voastră cu acest gen de manichiură printr-un comentariu.
Ce spuneţi da sau nu manichiurii cu gel?
Pupici!