Friday, 7 November 2014

NOTD - Top Flex Sand Effect 03

 photo topflex5_zps0f432939.jpg

Bună dragile mele!

Pentru că Halloween-ul a trecut deja de câteva zile şi manichiura mea trebuie schimbată astăzi a doua oară de atunci, am zis că ar merge încă un NOTD cu o ojă foarte drăguţă despre existenţa căreia nici măcar nu ştiam până să primesc două astfel de oje de la iubitul meu. Este vorba despre Lacurile Top Flex by Pierre Rene ce sunt comercializate de Magiq.ro la preţul de 19 lei pentru 11 ml.

Lacul de unghii Sand Effects nuanta 03 are un aspect granulat, ce va da impresia ca unghia a fost acoperita cu mii de granule de nisip si bucati de sclipici.
Lacul Sand Effects acopera perfect unghia fara a o pata si rezista mult timp fara a se ciobi.
Formula lacului de unghii Sand Effects este imbogatita cu calciu, vitamine si creatina, ce ingrijesc unghiile fragile, ajutand la prevenirea ruperii sau despicarii acestora. 
Acest lac de unghii se usuca rapid, este rezistent si ofera un efect interesant unghiilor datorita granulelor ce imita nisipul.
Nu contine Toluene, Formaldehyde si Dibutyl Phthalate (DBP) 

Vă voi arăta nuanţa 03, un roz foarte drăguţ cu particule fine de sclipici auriu, pe care bineînţeles că nu prea am reuşit să le surprind în poze decât în poza cu sticluţa. Pe unghie a fost cam imposibil.
Acord acestei oje trei plusuri mari pentru că: 
+ este foarte pigmentată şi necesită doar două straturi pentru a acoperi unghia perfect;
+ pensula este lată şi face aplicarea mult mai uşoară;
+ atunci când închidem sticluţa face click şi astfel ştim sigur că este închisă bine.
 photo topflex_zpsb37e72f3.jpg
 photo topflex1_zps712882ec.jpg
 photo topflex2_zps0d5b0762.jpg
 photo topflex3_zpsc8fcec73.jpg
 photo topflex4_zps480ab008.jpg

Am purtat această ojă cam patru zile pentru că mă plictisesc destul de repede şi pentru că începuse să se şteargă puţin la vârful unghiei, dar insesizabil. Oricum s-a comportat exemplar pentru o ojă la care nu trebuie să aplicăm top coat. O recomand? Cu siguranţă!
Voi ştiaţi de acest brand? Eu nu. Nu ştiam nici brandul şi nici siteul Magiq.ro unde la o comandă de două oje a treia a fost cadou, dar la alegerea lor. Eu am primit una parfumată.  Aşa DA strategie de marketing.
Pupici!