Saturday, 15 November 2014

Obiective pentru 2015, nemultumiri .. si o parte din mine.

Bună dragilor!
Ştiu că este un pic cam devreme pentru o astfel de postare, dar anul acesta am decis că este momentul să fac o schimbare în viaţa mea. O să spuneţi că da, decidem să facem schimbarea asta în fiecare an de revelion şi mai niciodată nu reuşim să ducem la bun sfârşit ceea ce ne propunem. De data aceasta am hotărât să abordez lucrurile diferit şi să schimb ceva înainte de a intra în noul an. Vreau ca anul 2015 să mă găsească o persoană deja schimbată aşa că astăzi veţi cunoaşte o particică din mine.

1. Vreau să slăbesc! Chestia asta o spun în fiecare an de revelion şi totuşi am reuşit să mă îngraş.. Doar eu fac asta oare? Majoritatea fetelor îşi propun asta şi cam toate eşuează. Anul acesta am vrut să fie diferit aşa că am slabit deja 6 kg şi până în noul an vreau să mai slăbesc încă 3.

2. Vreau să mănânc mai sănătos. Am renunţat deja la ulei, pâine albă, dulciuri, mâncare tip fast food şi carne grasă, deci sunt pe drumul cel bun.

3. Vreau să fac mai mult sport. Nu mi-a plăcut niciodată sportul, chiar şi în scoală chiuleam mai mereu de la orele de sport, preferam orice altă materie. Ciudat nu? Acum sportul pe care îl practic se numeşte "dans haotic", mai exact, îmi iau ganterele roz de 500 g, dau drumul la muzică şi dansez haotic până la epuizare. Uneori îl mai ascult pe Shaun T şi al său program Hip Hop Abs, dar fiind pe zile cam uit de el. Trebuie să remediez treaba asta.

4. Vreau să renunţ la fumat. Ştiu, e un obicei tare urât, nesănătos şi costisitor! Sunt conştientă de tot ceea ce implică fumatul şi totuşi fumez. Trebuie să îmi trezesc creierul şi pentru asta citesc cartea lui Allen Carr. M-a ajutat o data şi ştiu că o va face şi a doua oară.

5. Vreau să renunţ la TV. Am ajuns la concluzia că TV-ul te îndobitoceşte (ştiam asta de mult). Pur şi simplu nu mai înţeleg aproape nimic din ceea ce e difuzat la TV, numai fetiţe îmbrăcate sumar, scandaluri între vedete de care nu am auzit niciodată şi care nu au nici cea mai mică urmă de talent, dar cică au fost iubitele sau amantele unei alte vedete de care iarăşi nu am auzit nimic, emisiuni fictive şi showuri ale căror scop nu le înţeleg. Nici măcar ştirile nu le mai înţeleg, ce îmi pasă mie de amanta lui Guţă? Aia e ştire? Ţara arde, dar oare ce face Guţă? Oare să fiu eu de vină? Poate am îmbătrânit şi nu mai apreciez muzica bună de pe canalele de muzică unde mă uit şi mă întreb dacă videoclipurile sunt parodii sau capodopere de artă, adică trebuie să fie foarte greu să cânţi în costum de baie o melodie fără noimă formată doar din refren şi câteva lălăieli?! Aş putea să vă vorbesc mult şi bine despre TV şi motivele pentru care nu se merită să mai plătim cablu. Momentan nu urmăresc decât Master Chef şi Vocea României, dar m-aş putea lipsi şi de ele fără probleme.


6. Vreau să citesc mai mult. Lăsăm TV-ul şi ne apucăm de citit! Ştiu că mulţi consideră cititul pentru tocilari, dar haideţi să fim seriosi, am trecut de mult de perioada liceului. E foarte relaxant să îţi petreci duminica în pat, în pijamale cu o carte bună în braţe.

7. Vreau să plec din ţară. Am deja un plan destul de bun, în ianuarie plănuiesc să părăsesc ţara. Nu plec pentru că aş avea ceva cu ţara mea, ci pentru că am ceva cu oamenii care ne conduc şi cei care ne înconjoară. Am eu o problemă a mea cu oamenii needucaţi în general. Vreau să trăiesc într-un loc mai civilizat unde oamenii să nu se uite ciudat la mine atunci când plimb un ambalaj în mână minute în şir în căutarea unui coş de gunoi ca în final să îl bag în geantă. Nu vreau să dezbat încă acest subiect pentru că pregătesc o postare specială dedicată numai motivului de plecare pe care o voi posta probabil de pe tărâmuri străine.

8. Nu există "nu pot". Există doar "nu vreau"! Vreau să îmi intre bine în cap acest lucru, suntem femei, suntem românce şi asta spune multe despre noi. Suntem puternice având în vedere lumea perversă în care trăim .Cu ambiţie putem face multe, putem fi oricine ne dorim dar nu putem schimba societatea în care trăim.

Mi-am propus multe obiective pentru acest sfârşit de an şi am încredere în mine că voi reuşi pentru că am ambiţia necesară să duc totul până la capăt. Ar mai fi multe de spus şi multe alte obiective de înşirat în această postare, dar mă voi limita la 8, nu vreau să vă plictisesc, e totuşi o postare personală.

Voi ce vă propuneţi pentru noul an? 
Obiectivele pentru anul 2014 aţi reuşit să le îndepliniţi cu succes?
 Eu clar nu..
Dacă avem încredere în forţele proprii sunt sigură că putem duce până la cap orice ne-am propune.
Pupici.
Alexandra