Tuesday, 18 November 2014

Review Essence All-In-One BB Cream

 photo bbcream1_zpsea56d03a.jpg
Acesta este BB Cream-ul pe care îl folosesc eu în ultima perioadă, aproape am terminat al doilea tub, aşa că astăzi am hotărât să vă vorbesc şi vouă despre el. Atunci când l-am cumpărat eram sigură că nu o să îmi placă pentru că îl încercasem pe cel de la Garnier şi nu îmi plăcuse deloc, mi se părea pur şi simplu o crema colorată ce nu făcea altceva decât să lase faţa lucioasă.

BB Cream-ul vine într-un ambalaj destul de drăguţ, tipic pentru Essence, dar totuşi foarte departe de a fi cea mai bună metodă de ambalare. Fiind în tub atunci când produsul este pe terminare pierdem foarte mult din el, 10 ml din 30 cât are tot.  Îi lipseşte şi pompiţa de dozare deci rareori nimeresc cantitatea ideală de produs, să nu mai spun faptul că este veşnic murdar de produs. Ar trebui curăţat după fiecare utilizare şi nici atunci nu cred că ar fi curat. Am prea multe aşteptări de la un produs ce costă doar 16 lei, nu?
 photo bbcream2_zpsd87fadbb.jpg
Dacă tot am început cu aspectele negative atunci trebuie să vă mai spun că vine în doar 3 nuanţe 01 Universal, 02 Natural şi 03 Medium. Din păcate pentru fetele cu ten de porţelan toate nuanţele sunt destul de închise aşa că cel mai probabil va trebui să spuneţi pas acestui BB Cream. Pentru mine mergea o nuanţă între 01 şi 02 sau 01 iarna şi 02 vara.

+ îmi place textura sa şi faptul că este destul de vâscos şi nu curge;
+ se întinde foarte bine pe ten;
+ are o acoperire mică spre medie, deci este perfect pentru un ten fără prea mari imperfecţiuni;
+ nu lasa tenul lucios, cu o pudra aplicată peste este chiar ok
+ nu se strange în jurul nasului cum am mai păţit cu alte produse;
+ are factor de protectie SPF 30 deci este perfect pentru toate anotimpurile mai puţin vară;
+ nu contine parfum.
 photo bbcream3_zps1a531d4f.jpg
Şi pentru că încerc să fac review-uri cât mai detaliate am decis să studiez puţin şi lista ingredientelor chiar dacă nu am studii în domeniu. Folosindu-mă de beautypedia am analizat fiecare ingredient în parte. Din păcate nu am găsit toate îngredientele acestui produs, dar din cele pe care le-am găsit le-am notat cu verde pe cele bune şi albastru pe cele şi mai bune. Dacă sunteţi mai avizate decât mine şi aveţi ceva de obiectat vă rog sa îmi lăsaţi un comentariu. Nu vreau să informez greşit.

AQUA (WATER), ISODODECANE, DIPROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, C15-19 ALKANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE, SORBITAN ISOSTEARATE, HYDROGENATED TETRADECENYL/METHYLPENTADECENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SORBITOL, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, SODIUM CHLORIDE, TRIBEHENIN, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ALUMINA, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, METHICONE, DIMETHICONE, PENTHAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, TALC, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Pentru că tubul acesta este aproape de terminare, am decis ca acum să încerc CC Cream-ul Essence. Voi l-aţi încercat?
Ce părere aveţi despre BB Creams?
Care este preferatul vostru?
Credeţi că este o idee bună să încerc să analizez şi lista ingredientelor?
Pupici!